alamahakrampit

Nassukka87

Jostain jotain jo tietävä
Mulla alkoi torstai aamuna alamahakrampit, ihan niinku supistuksia ja tuli n.5 minuutin välein aaltomaisena kipuna jossa oli selvä huippu jonka jälkeen kipu helpotti. Tyhjensi myös suolen silloin aamulla. Oli niin kipeitä että nosti verenpaineet. Puoliltapäivin helpotti mutta ilkeä tunne alamahaan jäi. Perjantai aamuna sama homma, mutta alamaha oli hieman enemmän kipeä kuin torstaina ja istahtaessa kipu tuntui voimakkaampana ja perjantaina myös alakerrasta vuosi kirkasta limaa, ei kuitenkaan ollut valkovuotoa O.o Nyt tänä aamuna ei ole krampannut mutta alamaha on kipeä ja nyt enemmän vastaa oikealle puolelle, ei voi olla umpisuoli koska se on poistettu. Kävin torstaina lääkärissä ja se sanoi että mulla on norovirus ja muutaman tunnin päästä alan oksentamaan, mutta eipä ollutkaan.. Kuukautisten pitäisi alkaa ens viikon puolivälissä. sisko sanoi heti että olen raskaana (edellisestä synnytyksestä 9 kk) ja lapsi syntyi sektiolla. Testiä en saa nyt viikonlopun aikaan ostettua joten kyselen että onko kellään muilla ollu tällaisia oireita ja mikä on ollut "diagnoosi"?

Takaisin