Aku ankka

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja tulevaisi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

tulevaisi

Oman äänensä löytänyt
Tuossa juuri järjestettiin 1990-2014 aku ankat järjestykseen, onko teillä luettu tai luetaanko edelleen aku ankkaa? Onko Aku ankan tilaus jatkunut läpi aikuis iän. Meillä ei ainakaan aku ankan tilausta ihan hevillä lopeteta. Poika kun kasvaa niin saa isän kanssa tapella kumpi lehden lukee ekana :D

Sent from my ZP1000 using Vau Foorumi mobile app

Ei oo tilausta tällä hetkellä mutta sekä mulla että miehellä oli valtavat kasat akkareita tavatessamme. Ja edelleen on kaikki tallessa. Kunhan esikoinen vielä vähän kasvaa niin voidaan tilata uudestaan.

On luettu ja 80-luvun akkarit on kultainen aarre. Meille tulee aku ankka ja tuli jo ennen esikoista. Aku Ankka on paras. :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Kotona tullut Aku Ankka niin kauan, kun itse muistan. Nykyäänkin luen vielä porukoilla lehden, kun sinne menen. Meille itselle kotiin ei tule vielä, koska kääntyy miehen mummolta meille seuraavasta maksukaudesta alkaen. :) Mies katselee yleensä kyllä vaan kuvat läpi, mutta ite luen ajatuksella. On vaan niin mahtava lehti! :p

Mulle tuli joskus muksuna Aku Ankka mut ei tuu enää. Olihan sitä kiva lukee koulupäivän jälkeen välipalalla, mut en koskaan suuremmin sitä fanittanu.. Oma poika vielä niin pieni, et ei oo silläkään vielä Aku Ankka aika.

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app

Meille tuli lapsena kotiin Aku Ankka, mä oon perheen kuopus ja muistaakseni Akkarin tilaus lopetettiin kun täytin 15v.

Tuli mieleen että nyt on olemassa joku lapsille tarkoitettu Junior Aku Ankka. En tiedä yhtään millanen on mutta sellaista puhelinmyyjä tyrkytti. En ottanu koska meidän poika on vielä liian pieni.

Takaisin