Teini-ikäisen lapsen iho on nyt mennyt pahempaan suuntaan ja lapsi itse sanoo haluavansa aknelääkkeet. Aiemmin en ole pitänyt sitä tarpeellisena ja ehdottelin sen sijaan kosmetologia, mutta jostain syystä ei lapselle käynyt. Nyt sitten mietin pitäisikö lääkärille aikaa varata, niin saisi ainakin arvion, ovatko lääkkeet aiheellisia. Onko kokemyksia lääkkeistä tai muusta hoidosta, mistä ollut apua?
Itsellä ei ole aknesta kokemusta, ei ole ollut pahoja iho-ongelmia. Mies taas on syönyt aknelääkkeitä teininä ja ei ne kyllä ongelmaa kokonaan poistaneet. Mies olisi lääkkeiden kannalla. Olen ostellut lapselle apteekista ihonhoitotuitteita, teatree-saippuaa on mm kokeiltu, mutta enpä tiedä onko niistä mitään hyötyä ollut.
Itsellä ei ole aknesta kokemusta, ei ole ollut pahoja iho-ongelmia. Mies taas on syönyt aknelääkkeitä teininä ja ei ne kyllä ongelmaa kokonaan poistaneet. Mies olisi lääkkeiden kannalla. Olen ostellut lapselle apteekista ihonhoitotuitteita, teatree-saippuaa on mm kokeiltu, mutta enpä tiedä onko niistä mitään hyötyä ollut.