Ajomatkat vauvan kanssa

M

M3mu

Vieras
Heippa!
En voinut kirjottaa mihinkään muuhun osioon luon tähän, vaikka tämä ei ehkä tähän kuulukaan.
Mutta tosiaan kun matkustatte pitkiä automatkoja vauvan kanssa ja vauvalle tulee nälkä, ja lapselle pitäisi antaa maitoa mutta maito on aivan kylmää. Itsestäni tuntuu kurjalta juottaa sitä lapselle mutta annan toki sen.

Mutta olisiko kellään ideoita miten voisi pitää maidon lämpimänä? Joitain keinoja. Varsinkin kun on autossa. Eikä oo mitään missä lämmittää maitoo..?
Anyone Help ?
Kiitos :D
(Tulipa kummallista tekstiä! Se on tää aamu! ) :D
 
Ota termariin kiehuvaa vettä sekä isompi astia johon sen kaadat kun tarvis. Sitte vaan maitopullo siihen lämpiään. Vesi pysyy hyvässä termarissa kuumana useamman tunnin.
 
Mäkin olisin sanonut, että termariin vettä vaan ja sen avulla. Itse pysähdyttiin aina pari kertaa 300 km matkalla huoltoasemalla. Poika sai samalla vähän oikaista itseään, olla sylissä, katsottiin vaippaa yms. ja ruokailtiin. Vauvan kanssa ei kannata tehdä matkaa liian kiireellä :)
 
Termospullo voi toimia, mutta ainakaan me ei saada mitään ylimääräistä yleensä mahtumaan mukaan.

Huoltoasemilla voi yleensä lämmittää vettä astiassa mikrossa, jos ei halua maitoa lämmittää. Meillä viimeksi 450km reissu, päiväuniaikaan kun ajoitti ensimmäisen pätkän, niin selvittiin yhdellä pysäytyksellä. Huoltoasemalla syötiin sitten soseet ja korvikemaidot ja vanhemmatkin saivat huilata :)

Itse en syöttäisi kyllä ainakaan liikkuvassa autossa turvallisuussyistä muutenkaan, mutta tuskin tarkoitit sitä.
 
Meillä on juonu huoneenlämpöistä aina muutenki ni ei kovin tartte lämmittää. Oon laittanu oman paidan sisään ihoa vasten hetkeksi, toki ei sekunnissa lämpiä mutta ku osaa vähän ennakoida on oikein hyvä :)
 
Takaisin
Top