Aiotteko valvoa uutta vuotta viettämässä? Entä lapset?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Aiotteko valvoa tänä yönä? (Tai valvoitko jos vastaat huomenna...) Entä saavatko lapset valvoa?

Meillä laitan vauvan tavalliseen tapaan nukkumaan. Esikoinen saa valvoa tavallista myöhempään, mutta tuskin keskiyöhön. Katsotaan vähän miten alkaa väsyä. Itse varmaan valvon keskiyöhön ellei väsymys iske.

Juuri tultiin pulkkamäestä, eli kaikki lapset jo nyt reilusti normaalia pidempään ollut hereillä. Kohta saunaan. Varmaan 22 aikaan alkaa osa porukasta (ainakin vauva) menemään nukkumaan. Yritän valvoa keskiyöhön, mutta jo nyt vähän väsyttää. Kahvia juuri juon, jos vähän piristäisi ja pysyisi hereillä:smiling-eyes:

Tällä kertaa tavalliset aikataulut, koska väsy, mies töissä ja paljon muuttopuuhaa. Mutta lapsien nukahtaminen kyllä venyi, harmittaa kun naapurissa ilakoitiin niin ei tietenkään pienet saaneet heti unen päästä kiinni:Face Without Mouth:

1,5v meni nukkumaan noin 19.45, eli hieman tavallista myöhemmin. 5v meni nukkumaan myös vähän myöhemmin, noin 20.15. Itse valvoin puolille öin, mutta taisin kyllä jo vähän pilkkiä sohvalla :D Pakko oli yrittää silti.

Käytiin klo 19 tienoilla ampumassa muutamat raketit, sitten kotiin saunaan ja iltapalalle. Ihan normaaliaikaan taidettiin mennä nukkumaan. Itse en jaksa ikinä valvoa puolille öin, en nytkään enkä herännyt rakettien ääniin.

Esikoinen meni lopulta kymmenen maissa nukkumaan aattoiltana. Valvoi siis reilusti tavallista pidempään, mutta ei ihan puolille öin saakka. Todettiin sen verran väsyneeksi ettei ollut mitään mieltä antaa valvoa.

Takaisin