Sohwia Sanavalmis juttuseppä Marraskuunmammat 2015 Elomammat 2017 31 maalis 2019 #1 Onko täällä muita ketkä aikovat tai ovat jo hakeneet johonkin kouluun kevään yhteishaussa? :) Itse siis täytin hakemuksen tänään, sillä haluaisin lähteä opiskelemaan ammattikorkeakouluun sosionomiksi. :)
Onko täällä muita ketkä aikovat tai ovat jo hakeneet johonkin kouluun kevään yhteishaussa? :) Itse siis täytin hakemuksen tänään, sillä haluaisin lähteä opiskelemaan ammattikorkeakouluun sosionomiksi. :)
Towanda Asioista perillä oleva 31 maalis 2019 #2 Itse asiassa hain, mutta en usko että pääsen. Paikkoja on niin vähän tähän koulutusohjelmaan. Yrittänyttä ei kuitenkaan laiteta. :)
Itse asiassa hain, mutta en usko että pääsen. Paikkoja on niin vähän tähän koulutusohjelmaan. Yrittänyttä ei kuitenkaan laiteta. :)
anhe Tietävä tietäjä Heinämammat 2014 Tammimammat 2017 Toukomammat 2018 31 maalis 2019 #3 Mulla on pääsykoekirjat luettavana, mutta en oo vielä päättänyt haenko.
flikka Näppärä viestien naputtelija 5 huhti 2019 #4 Mä hain jatkuvassa haussa amiskaan, alan vaihto mielessä. Olin töissä vain vuoden valmistumisen jälkeen, jonka jälkeen ollut lasten kanssa kotona viimeiset neljä vuotta. Haastattelu kuun lopussa!
Mä hain jatkuvassa haussa amiskaan, alan vaihto mielessä. Olin töissä vain vuoden valmistumisen jälkeen, jonka jälkeen ollut lasten kanssa kotona viimeiset neljä vuotta. Haastattelu kuun lopussa!