Ainu Medela rintapumppu - kokemuksia?

Bhelliom

Silmät suurina ihmettelijä
Heippa!

Onko jollain kokemusta Ainu Medelan sähkökäyttöisestä rintapumpusta? Eli tämä malli kyseessä :) Mietin lähinnä, että kuinka äänekäs kyseinen laite on? Sairaalassa olevat (isommat laitteet) kun ovat lähes äänettömiä. Entä onko sitä mukava/helppo käyttää?

Meillä on mieheni kanssa yösyötöissä sellainen ihana järjestely, että hän hoitaa ekan syötön, jolloin saan itse nukkua pidempään ennen "ekaa" herätystä. Auttaa kummasti jaksamaan, kun saa vähän pidemmät yöunet :) Joka tapauksessa joudun siksi pumppailemaan maitoa yötä varten, mutta käsikäyttöisellä pumpulla se alkaa olla hieman rasittavaa. Poika (1kk) syö koko ajan isompia annoksia, joten vastaaavasti joutuu pumppaamaan kauemmin :wink
 
Mulla on tuo kyseinen pumppu. Pitää aika kovaa ääntä mutta toimii mainiosti! :) Ollut kovassa käytössä ja ottanut iskua kun olen sen pari kertaa lattialle pudottanut. Heh, tuntuu siis olevan ihan kestävä kapistus. Pullo tulee täyteen pumppaamalla n. 10 minuutissa :)
 
Mulla oli tuo pumppu, ja siis pitää todellakin aivan jäätävää ääntä! :D

Tämä pumppu oli käytetty, eli ikänsä vuoksi ei ilmeisesti oikein kunnolla toiminut täydelläkään teholla ja hermohan siinä lähti. Hankin tilalle Emman käsikäyttöisen pumpun (makso vissiin alle 20euroa..), ja se toimii todella hyvin! Saan käsinpumppaamalla pullon (150ml) täyteen myöskin tuon 10-15min aikana. :)
 
Minulla oli kanssa tuo pumppu käytössä (tyttö kohta 5 kk). Olin tosi tyytyväinen, nopsaan sai pumpattua ja oli miellyttävän tuntuinen käyttää. Joskus kun kaikki osaset ei olleet paikallaan, niin imuteho ei ollut niin hyvä. Mutta silloin käyttäjässä vika :wink Pumppailin myös samalla kun imetin - aloittaessa tyttö ihmetteli mikä korvan vieressä hurisee mutta eipä tuntunut syömistä haittaavan. Voin suositella!
 
Täältäkin löytyy tuo samainen pumppu. Aika kovaa ääntä se tosiaan pitää! Ja tosiaan, tarkka saa olla että osat on paikallaan ja ettei ole jäänyt mihinkään väliin mitään likaa, heti tippuu imutehot. Varmaan tosiaan ihan hyvä laite, minun rintani vaan eivät pumpulle heru, niin hirveän suurta hyötyä en ole siitä itselleni saanut.
 
Ostettiin kans tämä tänään. Hyvä vekotin! Eka kokeilulla pumppasin kyllä vaan 40ml mut se oli vain toisesta tissistä alle 10minuutissa, kun käsikäyttösellä oisin äheltänyt puoli tuntia molempien tissien kimpussa saman määrän eteen. Ja parasta on, että toinen käsi jää vapaaksi ja toisenkin tarttee vaan pidellä härpäkettä. Niin paljon kevyempää :) Ehkä mä nyt pystyn ruokkimaan tätä lastani tissimaidolla vähän paremmin.
 
Mä kävin ostaa reissailua varten käsikäyttöisen pumpun tänään :D Ihan jees kapistus mutta kyllä toi medela on parempi!
 
Mä myisin oman Medelan käsikäyttöisen ja kaksi niitä erikoistuttipulloja, joista imetään kuten rinnasta. Pullot on hyviä, mut pumppu on aivan tarpeeton, kun mulla on vääränlaiset tissit. Myisin silti halvemmalla kuin ostin, vapauttakaa mut näistä :)!
 
Takaisin
Top