Mitä mieltä olet lastenohjelmista? Ovatko ne huonontuneet omasta lapsuudestasi? Entä pyöritteletkö joskus päätäsi jollekin ohjelmalle ja sen tapahtumille tai hahmoille?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Itsehän onnistuin tästä ärsyyntymään ja onneksi meillä on vanhat versiot olemassaDubbaukset on kyllä parantuneet. Yritin ärsyyntyä, kun Olipa kerran ihminen on dubattu uudelleen, mutta pakko myöntää että uusi on parempi.
Dubbaukset on kyllä parantuneet. Yritin ärsyyntyä, kun Olipa kerran ihminen on dubattu uudelleen, mutta pakko myöntää että uusi on parempi.
Tuo DigimonTuo on muuten ihan totta. Meillä oli lapsena VHS:llä se vanha, ja nyt on isomman kanssa katsottu niitä uudelleendubattuja.
Kaikkein hirvein dubbaus johon olen törmännyt, on tosiaan ollut oli pikkuveljeni lapsuudessa pyörinyt digimon, jonka tuolla ketjussa joku muukin jo mainitsi.
Meillä 6-vuotias on vasta nyt alkanut tykätä Miyazakin klassikoista. Aloitettiin kokeilu Totorolla, koska se ei ole mitenkään pelottava.
Hayao Miyazakin leffat on niin ihania. Mun mies kehu kokoajan liikkuvaa linnaa, kun oltiin se katottu. Tykkää tosi paljon romantiikasta, niinkuin mäkin.Omiin lapsuuden/vielä tämän päivän lemppareihin kuuluu:
- Prätkähiiret (ja ahh ne dubbaukset. Oli kyllä aika rivoa settiä nyt kun aikuisena on katsellut. )
- Alfred J. Kwak
- Digimon (ei se eka järkkydubbaus, vaan ne seuraavat Wernen dubbaamat)
- Sherlock koira
- Matka maailman ympäri 80 päivässä
- Vaahteramäen Eemeli, Peppi Pitkätossu ja Ronja Ryövärintytär (live action versiot siis )
- Halinallet
- Kummikarhut
- Kaukometsän pakolaiset (en nyt aikuisena pysty katsomaan ollenkaan kun vollotan koko ajan)
- Muumit
Toivon myös pojan vanhempana tykästyvän Hayao Miyazakin vanhoihin klassikoihin. Niin kauniita (ja ihanan harmittomia): Naapurini Totoro, Kikin lähettipalvelu, Porco Rosso...
Hayao Miyazakin leffat on niin ihania. Mun mies kehu kokoajan liikkuvaa linnaa, kun oltiin se katottu. Tykkää tosi paljon romantiikasta, niinkuin mäkin.