Adele, Elea vai Lilja tytön nimeksi?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Desiree
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
D

Desiree

Vieras
Ei osata millään päättää, joten kysytäänpä täältäkin mielipiteitä nimistä. Isoveljen nimi on Joel :)

Liljaa äänestän myös. 😊 Saatan tosin olla puolueellinen, kun olen aina pitänyt kovasti siitä nimestä.

Minä sanoisin Lilja. Itse omaan nimen, jota joutuu selittelemään ja jos en olisi muuten tottunut olemaan tämän niminen niin mieleni tekisi vaihtaa nimi tavallisemmaksi ihan sen takia ettei joka saamerin kerta joutuisi tavaamaan nimeään.

Eli kannattaa lasta nimetessään miettiä sen nimen kauneuden lisäksi myös sitä miten se nimi toimii arjessa ja että on oikeasti iso kynnys vaihtaa vanhempien antama nimi johonkin toiseen. Itse tiedän kaksi ihmistä, jotka ovat tämän tehneet, mutta ei se heillekään ollut helppoa.

Itsellä on vähän harvinaisempi nimi ja oon aina tykännyt siitä. Vaikka joudunkin selittämään kirjoitusasua (lähinnä että mikä kirjain siihen EI kuulu 😄), niin ei haittaa yhtään.

Elea on mielestäni näistä kaunein, mutta Lilja tulee melkein tasoissa. Ennen kuin tiedettiin että meille tulee poika, mietin paljonkin juuri tuota Liljaa. Adele ei ole oma suosikki, mutta ihan kiva sekin kyllä.

Takaisin