4d

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja teeta
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

teeta

Oman äänensä löytänyt
Ootteko kukaan ajatellu mennä 4d ultraan? Jos ajatuksena on mennä niin mille viikolle ootte varannu ajan? Luin jostain, että saattaa olla joissain paikoissa kovat ruuhkat ja aika pitäis varata tosi ajoissa.
Meinasin ite mennä ihan oman mielenrauhan takia, kun ei oo neuvolan puolesta noita ultria koko raskausaikana kun ainoostaa kaks. Ja haluun kans varman tiedon vauvan sukupuolesta ja siitä, että kaikki on kunnossa.

Kyllähän se houkuttais käydä mut maksaa niin mahdottomasti :)
Ollaan kyllä puhuttu ja mies jo suunnitteliki et siitähän sais hienon taulun siitä kuvasta sitten emoticon
Mut me vielä mietiskellään...

mulla on siitä ihana tilanne, että isovanhemmat lupas maksaa ton ultran. on tosiaan niin kallis, ettei rahaa löytyis muutoin...

Ajatuksissa on mennä kyllä, makso mitä makso, mielenrauha tärkein! Olen lukenut, että viikolla 18-24 olis paras aika mennä, eli periaatteessa voisi mennä jo ennen rakenneultraa, jee! Tässä nyt ootellaan viikkojen kulumista, vielä en ole aikaa varannut...

Me ollaan menossa ja aikakin on itseasiassa varattuna! :) Käytiin esikoisestakin niin pakkohan se on tästä kakkosestakin käydä. Se on kyllä hieno kokemus pakko sanoa.
Meillä on aika 22.4 ja silloin on tasan 19+0 eli samat viikot kun esikoisenkin 4d-ultrassa :) Vielä tarvis 4 viikkoa odotella! Plääh... emoticon

Me maksettiin ihan liika Jeminan odotusaikana :D Terveystalossa käytiin ja kela korvausten jälkeen jäi maksettavaks melkein 200€ nyt kun kekkasin uuden paikan täältä Lahdesta ton ykistyisen äitiysneuvolan niin saman lääkärin tekemä ultra maksaa kelakorvausten jälkeen alle satasen :)

Lahden yksityinen äitiysneuvola on paikka jossa 3D/4D-ultra maksaa korvausten jälkeen 77 ja jotain euroa (ainakin nettisivujen kautta löytyvän hinnaston mukaan).
Ei paljoo kalliimpi ku normiultra....
Kylhän se niin houkuttais...

mäkin olin ajatellu joko Hesaan tai Lahteen mennä, kun Porvoossa ei tota 4dtä ole. eikö kela-korvausta varten tartte olla lähete? miten ootte saanu lähetteen neuvolasta? olis huomenna neuvola-aika aamulla, aattelin kysästä sieltä lisää...

juhuu! varasin ajan Bruno Cacciatorelle Helsinkiin 1.6. oli nin kovasti kehuttu keskustelupalstoilla tätä lääkäriä, että varasin siksi ajan tonne Femedaan. kela-korvauksen jälkeen kuulema hinnaksi tulee vähän reilu 170 euroa... mulla on sillon just viiminen mahdollinen viikko menossa, että kela-korvauksen saa.

mieli tekisi kyllä mennä, mutta hinta hirvittää.
tietääkö kukaan helsinki-vantaa akselilta mitään edullista 4D ultraa?
Aika hyvä tuo LauraElinan löytö..voiskohan sinne lahteen varata aikaa, vaikka ei enää asu siellä?? hmmm.

Joo jos joku tietää halvan täält pääkaupunki seudulta, mulle vosi ilmottaa nii voisin vaikka mennäkki ;)

Just soitin Helsingin hinnat;
Femeda 240€, kelakorvauksen jälkeen 175€
Terveystalo 248,50€ kelakorvaus pitää hakea jälkikäteen. Ei sanonut hintaa.

Mäkin varaaan teeta tonne Femedaan, suositteli tulemaan rv 23, niin alkaa pikkuinenkin näyttämään jo vauvalta. Ei jaksais oottaa!! :D

minulla se oli ainakin automaattisesti ekassa ultrassa jo tuo 4D ja samoin kakkos ultra kuulemma on tuota 4D:tä

Minä just varasin tuonne Lahteen ajan 3.5 klo11.
Rv 21 eli juuri sen Kela korvauksen puitteissa.
Meille meinaan sanottiin että 22 jälkeen korvausta Kelalta ei tule. Tai ehkä voi tulla mutta ei vissiin automaattisesti.

yyyh :( Mies ilmoitti tänään ettei pääsekkään 22. päivä sinne 4D-ultraan mukaan!! Soitin sitten ja peruin sen ajan ja seuraavia vapaita aikoja olis ollu vasta sinä päivänä kun meillä on rakenneultra eli 3.5. Varasin sitten ajan siitä viikon päähän 10.5 kun viikkoja on 21+4. Jos jotain hyvää täytyy nyt tästä kaivaa niin ainakin vauva on  kerenny vähän kasvamaan ja ei oo enää niin ruipelo kun silloin 19+0 kun olis toi alkuperäinen aika ollut..

Osama mulle sanottiin kans samaa, että 21+6 vielä saa kelakorvauksen ilman mutinoita

Takaisin