4D

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viima
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Viima

Jostain jotain jo tietävä
Onko kukaan teistä käynyt tai harkitsee 4d ultraa? Mua jostain syystä houkuttaisi se nyt, mutta mies oli sitä mieltä että kun ei rakenneultrassa ollut mitään hälyttävää, niin ei oo syytä... ja on varmaan oikeassa. Mutta aloin miettimään että jos tämä on mun vika kerta raskaana niin olisi se 4Dkin kiva kokea ja saisihan siitä sen dvdnkin muistoksi. Myönnetään, varsin hintava kokemus se kyllä olisi.

No me ei olla vielä päätettty, mutta isäntä tosiaan tuon rakenneultran epäselvyyksien jälkeen totesi, että ihan hyvin voidaan mennä 3D-ultraan jotta tilanne ihan todella tarkentuu. Ei siis olla kiiinnostuneita siitä videosta vaan ihan vaan niistä kuvista. Mutta mä tosiaan ajattelin että jos odottaisi sen äitiyspolin kontrolliultran ja vasta sen jälkeen menisi.

Itse en jotenkin osannut ajatella edes mitään ylimääräistä ultraa rakenneultran jälkeen vaikka alkuraskaudessa yksityisellä käytiin parikin kertaa. Varmaan päivittäin tuntuvat liikkeet helpottaa oloa ja hälventää huolia niin paljon. Oon asennoitunut, että seuraavan kerran pienen näen sitten vasta sylissä :)

Mä haluisin. Jännittää toi sukupuoli ihan tosissaan, ja siinä 3 tai 4 D ultrassa se näkyy varmasti. Kumpi se muuten on? 3 vai 4 vai onko ne eri asia?

Meitäkin kiinnostaa mennä :). 3D on siis kolmiuloitteinen kuva ja 4D:llä tarkoitetaan sitä, että neljäs ulottuvuus on liike.

Ollaan myös mietitty mennä. Täytyy vielä laskea pennit ennen päätöstä, ei tosiaan ilmaista lystiä valitettavasti ole. :(

Takaisin