4D-ultra

Varmaankin tarkoitat 3D naamakuvia mitä saitte mukaan, ette kai te ihan dvd:tä mukaan saanut?
Meille sanottiin että siellä 4D näkyy varmasti paremmin vaikka olis istukka edessä. Ei me muuten sinne mentäisikään. Se oli ensimmäinen asia mitä kysyttiin tosiaan, että onko siitä takeita että näkyy sittenkään mitään.

Odotan innolla sitä että saa kattella videolla omaa mussuaan vipeltämässä kohdussa [:)] Ja saa näyttää mummuille ja vaarillekin sen.

Nyt on aika varattu Femedaan ens tiistaina :)
Toivottavasti kaikki sujuis hyvin, lueskelin netistä noista käynneistä ja ilmeisesti kokemukset jakaantu sitä mukaa oliko lääkärillä ollut hyvä päivä :s Ultrausten kestot oli vaihdellu aika paljon (15-45min), kysyin sit ajanvarauksen yhteydessä kauan kestää niin 20min pitäis ainakin.
Joillekin oli kans huolimattomasti merkitty vauvan mitat, mut mä en niistä muutenkaan tajua paljonkaan ja luotan siihen et jos niissä ois jotain huomauttamista niin se kerrotaan.. Onneks rakenneultrassa oli kaikki hyvin, toivottavasti tässäkin sit :)

Tänään kävimme 4D ultrassa Femedassa Bruno Cacciatorella. Maksoi ennen 24 viikkoa 168€ kelaskorvauksen jälkeen. Käynti kesti 39 min ja saimme 22 kuvaa + videon mukaan sekä tarkat tiedot A4 paperilla. Jälleen olen aivan vallattoman tyytyväinen, käyntini oli siellä kolmas, kolmesta eri raskaudesta. Oikein hyvin oli aivan kaikki, ihanaaa [:)]

Vau! mä ajattelin jo,että perun aikani brunolle,kun mun istukan takia pääsen kättärille ainakin 2 kertaa extraultraan, mutta nyt tuli taas sellanen olo,että jospa mentäskin sinne 4d ultraukseen. Olen tosi paljon kuullut kehuja ystäviltä ja sukulaisilta,että tää Bruno on miellyttävä ja hyvä lääkäri. 39minuuttia kun sais taas katella pikku olentoa ihanaaaa. Mä olen saanut raskausiloni takasin ja nyt on niin pöpi olo,että mietin jo mihin kolmas pinnasänky vois meille mahtua. Aika hassua,että kun sanon läheisilleni,että meillä lapsiluku todennäköisesti jää kahteen, niin kaikki on sanonut, että ei uskota :D Jos kolmas oliskin sitten se tytteli :)

Joudun vielä tännekkin huuteleen tuolta syyskuisista...
Tamperelaiset HOX!!
Satamakadun keskusäitiysneuvolassa on 4d-ultra. Mulla oli heinäkuun alussa ylimääräinen ultra ja silloin lääkäri katteli myös 4d:nä. :) Näin myös silloin pikkuisen ensimmäisen hymyn aivan selvästi ja siitä on muutama kiva kuvakin. :) <3 Sain vaikka kuinka niitä kuvia ja ihanan muiston ja maksoin vain 27,40e koko hommasta. :)
Lääkärin sukunimi oli muistaakseni Tuimala...? Oli aivan ihana lääkäri. :)
Lääkäri vain totesi kun vaihtoi perus ultrasta 4d:hen, että miksi tätä ei käytettäisi, kun tämmönen laite kerran täältä löytyy...

Mulla ei oo käytetty kertaakaan 4D:tä ultrissa (4kpl)..en kyl ees oo muistanut kysyä koskaan. Mut eipä se nyt enää mitään :D

hei, rakenneultras käytii 11.8;) ja tosiaan juuri tuolla Treen satamakadulla, josta täällä ollut puhetta...kaikki ok, mut mukaan saatiin vaan 3 kuvaa jalkapohjasta, tosii jees;) rupes hymyilyttään et muilkii sielt tullu suttuisii kuvii...ja ny tietty rupeen ihmetteleen mix tuota 4d:tä ei käytetä jos sellainen on siellä olemassa...no anyway, pääasia tietty et tuol normi ultralkii on päästy pikkuista katseleen kaikki ok;).... istukan sijainnin vuoksi joudun tai pääsen kontrolliin viikoilla 32-34, eli jos oikein ymmärsin se ois si ylim. ultra.

Onkohan tuo keskusäitiysneuvola Tampereella vain tampereella asuville? Äkkiseltään kun googlesta katoin niin tuo löytyi Tampereen kaupungin sivuilta... Asun siis tässä tampereen naapuri kunnassa. Olen varannut 4D ultran koskiklinikalta, mutta olis kiva vähän vertailla hintaa. Tuolla se oli muistaakseni 250€, terveystalolla yli 300€.

Pakko vastata sen verran että koskiklinikalla mulle vastattiin että perushintaan tulee lisäksi lääkäripalkkiot jne .. vertailtuani hintoja mitä sain niin terveystalo oli halvempi. Menen sinne ja maksan siitä 318 euroa. Koskiklinikalla olisi kuulema tullut kalliimmaksi.

kaikenmaailman toimisto ja muita mahdollisia lisiä kuulema :( Ihan törkeetä ylipäätään kun rahastetaan raskaudella, monessakin eri asiassa. Mutta 4D on kannattava kyllä, maksoi mitä maksoi. Sillä saa nähtyä sydämen toiminnan, ettei tuu mitään jälkeenpäin yllätyksenä. (Ajatuksissa kävi heti serkun pikkutyttö jolla selvisi synnytyksen jälkeen vasta sydämessä oleva reikä..) ja muutenkin ihan kaikessa 4D on loistava. Katotaan nyt mitä sanon vielä ensi viikon jälkeen, tietty tulen sieltä poraten takas että ei ne sielläkään mitään nähnyt tms.. sit kyllä hirtän ne jos ei näy koska olen jo kolmelta kysynyt, hoitajilta ja lääkäriltä, että näkyyhän varmasti ja kaikki sanoi että 100% varmuudella näkyy hyvin.. Laite on kuulema niin tehokas.

[font="microsoft sans serif"]Nyt on 4D:ssä käyty ja voin kertoa että ikinä en vaihtais sitä kokemusta...Se kun näkee livenä kuka tuolla kohdussa sua tökkii ja potkii, mitä se siellä tekee silloin vaikka mitään ei tuntisikaan.. Siellä se meidän pien tyttö haukotteli monta kertaa ja raapi jalalla otsaansa (ihan parhaan näköstä:D).. Kyllä siellä kelpasi köllötellä.
Välillä lääkäri mittaili ja katteli, ja siellä on vauvalla kaikki niinkuin pitääkin. Just ennen kun tutkimus olikin ohi, tytölle riittikin tirkistely ja laittoi pienet kädet poskille ja silmien peitoksi... Se oli niin suloinen<3 Ei yhtään niin "pelottavan" näköinen mitä olin ajatellut. Kattelin dvd:n läpi jo muutaman kerran, sitä ei isä varmaan näe mutta onneksi saatiin kasa hienoja tilannekuvia (haukottelu, otsan raapiminen varpaalla)..Lääkäri oli tosi mukava.
Ei kyllä yhtään kirpaise maksaa (tosin se onkin "vaan" 163e muistaakseni loppujenlopuks, verrattuna joihinkin paikkoihin:s) mutta kuitenkin, toi kokemus oli niin korvaamaton.. :)

Oi ihanaa!! Kyllä mäkin ton hinnan voisin maksaa, mut se kolmesataa ylittää mun kipurajan :/ Ehkä toisesta lapsesta [:)]

Voi vitsi sentään! Tosi kiva kuulla tuollaista ihanaa.[:)] Minä en malttaisi millään odottaa kun meillä on vielä tasan viikko siihen 4D:hen.. ihan liikuttu kun ajatteli josko meilläkin tuollaista näkyisi. Ja mikä jottei näkyisi, niin ainakin lääkäri ja pari hoitsua lupasi että näkyy varmasti ja hienosti [:)] Kohta minäkin pääsen hehkuttamaan sitten täälllä [:D]

Käytiin tällä viikolla Tampereen Koskiklinikalla 4D:ssä. Oli mahtava kokemus. Tosin pikkuinen oli juuri nukkumassa eikä meinannu meille oikein kasvoja näytää.. oli juurikin jalkaa ja kättä edessä, että kunnon profiili kuvia emme saaneet. Toki DVD ja muutama kuva onnistui jotenkin. Pääasia että saatiin tietää että siellä oli kaikki hyvin! [:)]
Kokoa oli 884g, viikkoja siis 25+6, viime ultrassa 21+4 painoa oli 407g kovaa vauhtia siellä kasvetaan. Koko vastasi hyvin viikkoja.
Saimme Kelan korvauksen (raskausdiabeteksen vuoksi) joten maksettaa jäikin vain 136€. Aikaakin kului 45min.

Takaisin