4D-ultra

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Onko sinun raskauttasi ultrattu 4D:nä?

Minulla ei ole kokemusta 4D:stä kummassakaan raskaudessa. Mutta kuvat kyllä näyttävät upeilta, mitä olen katsellut!

Ei ole, kiinnostaisi kyllä. Ehkäpä RU jälkeen, kun seuraava epävarmuuskausi iskee.

Meillä koitettiin rakenneultran yhteydessä kurkata myös 4D:nä, mutta mokoma veti kädet kasvojen eteen 🙈😄 ehkä ensi kerralla.

Meillä koitettiin rakenneultran yhteydessä kurkata myös 4D:nä, mutta mokoma veti kädet kasvojen eteen 🙈😄 ehkä ensi kerralla.
Viisas Vintiö! Pitää itsensä varmuuden vuoksi tuntemattomana tai ehkäpä halusi pitää jännitystä yllä? 😉

Meillä katottii ihan normi rakenneultrassa 4D kuvaa. Oli aika hauskan näköistä. Mut myös meidän bebe yritti pitää käsiä naaman edessä. Saatii silti jokunen kuva.

Kätilö sen jälkee kysy näyttääkö omalta lapselta. En viel tunnistanu omakseni 🤣 syntymän jälkeen, kun katto niitä kuvia ni omahan se on ❤️ ehkä oli esikoisen kohalla hankalaa miettiä miltä se oma lapsi tulee näyttämään, jos vaikka seuraavan tunnistaisin 🤭 jos toivottavasti joskus saataisiin hänet.

Lisään viel et hauska oli siis huomata et bebellä oli mun nykerönenä jo sillo pienenä siel masussa ❤️

Muokattu viimeksi:
Mulla oli kuopuksen raskaudessa 4d ultra ja ihanaahan se oli. Mun muistaakseni näkyi myös liikkeet. Ne pienet kasvot oli jo ihan nähtävissä rv.22. 😍

Oli kyllä ihana ja liikuttava 4D ultra <3
Hän ensin piti toista kättä kasvojen edellä, mutta sitten innostui liikkumaan niin että saatiin kun saatiinkin kuvia ja videoita, ettei ollut käsiä kasvojen tielle. Yhdessä välissä veti linkkuveitseksi ja laittoi jalat kasvojen tielle :rolling: Siinä kohtaa kätiö sanoi että odotellaanpa hetki jos hän liikkuu vielä toiseen asentoon. Koska siitä ei tullut mitään että oli jalat ja käsi tiellä. Pieni vekkuli joogasi siellä...

Takaisin