4D ultra

Joutsen83

Silmät suurina ihmettelijä
Ketä aikoo mennä käymään 4D ultrassa? Millä viikoilla ja minne?

Itse odotan esikoista ja haluaisin ehdottomasti mennä käymään.

Olen yrittänyt paljon ottaa selville erinlaisista firmoista ja olemme päätyneet Bulevardin klikkaan uuden teknologian takia. Ennen en ollut edes kuullut tuosta kliniikasta mitään ja puntaroin Femeda ja Felicitas kanssa.Mutta nyt päätös on selvä Bulevardista olen lukenut pelkkää hyvää =)
 
haluaisin mennä mutta en vielä tiedä, pitäiskö tuhlata. Olis kiva kuulla kokemuksia ja hintoja teiltä muilta! Rakenneultra tulossa 12.4 niin ehkä sit joskus toukokuussa tms? Aika hienoo jos neuvolan kautta pääsee! Tai no en tiedä mut oletan että Naistenklinikalla ei tollasta laitetta ole....
 
Me kysyttiin esikoisen aikana kätilöltä rakenneultrassa että onko sinne kannattavaa mennä. Meille vastasi että turhaa meette kun masussa kaikki niin hienosti:) jos jäisi jotain epävarmuutta tai sukupuoli ei näkyisi niin sitten ehkä... Kätilö sanoi myös että on niilläkin ne laitteet ja niitä käytetään vain epäselvissä tapauksissa.... Esimerkkinä siis että jollain oli käsi puuttunut ja 4 D nä katsottiin löytyykö silti sormia(anteeks, muakin tää silloin kauhistutti!). Oottelen siis ainakin vielä sinne rakenneultraan:) näin siis kättärillä
 
Meillä kanssa harkinnassa, kuhan nyt ru ois eka käyty nii kattoo sit :) Mutta kauheeta en mä kyllä jaksas ootella kahtakytä viikkoo niin, että näkee vauvan seuraavan kerran vasta kun se syntyy :/
 
Harkinnassa on mennä, koska sukupuoli jäi ru:ssa arvoitukseksi, ja niin kovasti haluttaisiin tietää. Turkuun tai Poriin ajateltiin suunnata, onko kellään kokemuksia/hintatietoja?
 
Harkinnassa on mennä, koska sukupuoli jäi ru:ssa arvoitukseksi, ja niin kovasti haluttaisiin tietää. Turkuun tai Poriin ajateltiin suunnata, onko kellään kokemuksia/hintatietoja?

Porissa Terveystalo 345e ja Lääkäritalo 360e, Mehiläisessä ei tehdä. Nämä hinnat siis juuri soitettu kyseisistä paikoista :) Raumalla on myös kuulemma Minerva, jossa tehdään näitä.
 
Onko joku käynyt jo? Meillä edelleen harkinnassa kun sukupuoli jäi vähän vielä avoimeksi ru:ssa, varovainen arvio saatiin mutta jotenkin haluisin käydä sen vielä varmistamassa. Onko tietoa millä viikoilla kannattaa mennä?
 
On kyllä hurjat hinnat! Pitääköhän sitä vaan odottaa vielä toukokuun lopun kontrolliin, jos sitten näkyisi/lääkäri suostuisi kertomaan.. Pieneltä summalta näyttää kun makselee noita talonrakennus laskuja, mutta kummasti silläkin ostaisi lapselle jotain tarpeellista. Eikähän sillä niin sitten väliä ole kumpi hän on, kunhan on ja vielä terve ❤
 
Meillä kyllä sukupuoli näkyi hyvin. Mun on vaan ikävä pientä, haluaisin moikata :D Mut en noilla hinnoilla...
 
Taitaa jäädä meiltä käymättä, sukupuolen olisin halunnut käydä varmistamassa mutta on sen verran kallista että jätetään väliin. Hinnat Helsingissä Felicitas ja Femeda noin 250€.
 
Takaisin
Top