4D Ultra

Meillä maksoi tosiaan Terveystalossa 315€ + 85€ lääkärinpalkkio. Kallista on, mutta niinkuin aiemmin kirjoitin, meillä oli sitten loppupelissä aiheellistakin (ensi viikolla on kontrolli tuosta löydöksestä).

Kyllä joo vähän surkuhupaisa tuo Kelan niinsanottu korvaus.
 
Mä tilasin just Mehiläisestä ajan ultraan, siis ylimääräisen ultran, ihan vaan siksi että näkee vauvan nyt isompana ja että sukupuolelle saa vielä tuplavarmistuksen.

Mutta onko tuo 4D-ultra siis ihan erikseen tilattava? Kun tää ei käsittääkseni ole 4D vaan ihan normi ultra jonka tekee gynekologi tms? Ainakaan ei lukenut 4Dstä mitään. Mietin vaan, että jos se on noin arvokas, niin ei mulla ainakaan ole moiseen varaa :sad001

Pitää vissiin soittaa ja tarkistaa ja kysyä hinta etukenoon :confused1
 
4D on käsittääkseni erikseen mainittu ja sitä ei tee kuin harvat erikoistuneet lääkärit, eli en usko että ongelmaa :) kannattaa toki vielä tarkistaa ettei tule yllätyksiä..nuo "normi-ultratkin" toki hintavia muttei sentään kai satoja euroja.?
 
Meillä maksaa Hml:ssa Lääkärikulmassa n. 200€ mulla on aika 4d ens viikolla. Osaks varasin sen ajan miehen pyynnöstä ja osaks vähän kiinnosti itteeki kun on todennäkösesti viimenen raskaus ja aiemmista koskaan käyny.
 
Meillä maksaa Hml:ssa Lääkärikulmassa n. 200€ mulla on aika 4d ens viikolla. Osaks varasin sen ajan miehen pyynnöstä ja osaks vähän kiinnosti itteeki kun on todennäkösesti viimenen raskaus ja aiemmista koskaan käyny.
Se makso 149€ et paljon vähemmän mitä olin osannu odottaa :) tyttölupaus vahvistu :Heartred ja se että on kaikin puolin terve!
 
No on ollut edullinen! :) mä kävin alkuraskauden ultrassa edellisen keskenmenon vuoksi tarkistamassa että kaikki ok. Hintaa tuolle millimetrien mötikän vilaisulle tuli järkyttävät 160 euroa..
 
Takaisin
Top