4D ultra!!!

Zuvih

Silmät suurina ihmettelijä

Ajattelin nyt tälläsen tänne alottaa, kun noi ultrakuulumiset menee niiin pitkäks :D 

Eli kuka on menossa 4D ultraan? Millä viikolla ajattelit? Ja minne? 

Kokemuksia kenelläkään?

Itse ajattelin mennä rv 20-27 elikkäs varmaan maaliskuun aikana, rakenneultran jälkeen :) Halutaan varmistus sukupuolesta :p

 
Itse kävin esikon aikana joskus rv 24. En kokenut sitä rahanarvoiseksi, vaikka sukupuolesta tulikin varmistus.. Saatiin mielestäni kaikkeen hehkutukseen verrattuna aika huonoja kuvia ja DVD:kin joka saatiin mukaan, ei ole mitään videota kuvauksesta vaan pelkkiä niitä kuvia.. Joten ei aiota tuhlata yli 200e tällä kertaa, käytetään se järkevämmin tarpeellisiin ostoksiin :)

Kovin aikaisinhan siihen ei kannata mennä jos haluaa vauvamaisia piirteitä nähdä.. 

 
Me ollaan käyty kahdesta edellisestä ja käydään varmaan nytkin. Ja paikkana kai taas Femeda Helsingissä. Varaillaan aikaa sinne jonnekin rv 24+ viikoille, ettei nyt ihan heti rakenneultran jälkeen mennä.
 
Menossa ollaan, en vielä tiedä millä viikoilla. Mies ei pääse rakenneultraan mukaan, joten siksi(kin) ollaan päätetty mennä 4Dhen. Femedaan Helsinkiin ollaan mekin menossa, kun siellä käytiin varhaisultrassa, ja pidettiin paikasta ja lääkäristä :) Mariannu satutko muistamaan, minkä hintaisia teillä ovat nuo 4D:t olleet? Varhaisesta jäi Kelojen jälkeen maksettavaa jotain 110€ pintaan, ja 4D toki on hintavampi..
 
Minä varasin kanssa Femedasta ajan, ja vastaanottovirkailija sanoi, että kelakorvausten jälkeen 4D maksaa 178 e. Rakenneultra ilman 4D:tä olisi ollut vain parikymppiä halvempi, joten päätin ottaa tuon 4D:n vaikka aika varhaisilla viikoilla mennäänkin (huomenna siis menen!!jaiks!).

Ajanvarauksesta kerrottiin, että rakenteet näkyvät kyllä hyvin jo viikolla 18, mutta suurimman ilon 4D:stä saa vasta viikon 20 jälkeen. Itse en kuitenkaan odota niinkään kivoja vauvamaisia kuvia, vaan haluan tietoa sikiön voinnista. Hermo ei kestä odottaa sitä julkisen puolen rakenneultraa. Tai ehkä nyt kestäisi, mutta olen kärsimätön kasvamattoman mahani kanssa ja ajattelen, että kyllä sitä rahaa on turhempaankin hassattu. Päätin, että jätän yhden reilun satasen kampaamokäynneistäni väliin, niin se on melkein sitten sillä säästetty.:-)

Ollaan oltu nyt pitkä viikonloppu reissussa, joten en ole ehtinyt huomista jännittää, mutta huomisen olen varmaan hieman hermona.
 
Me ei olla menossa 4D-ultraan erikseen, täällä Tampereella kun on se 4D-anturi ihan peruskäytössä tätänykyä...ja kun emme kerran tahdo selvittää kumpi on tulossa <3 emme käyneet esikoisestakaan missään muualla kun niillä käynneillä mitä kuului..
 
Meillä kans 4D kuuluu perusultriin. Ei toki samalla tavalla katsota sillä kuin yksityisellä mutta joka kerta ollaan kasvonpiirteet nähty ja sukupuolikin on kerrottu kun ollut näkyvissä hyvin molemmilla kerroilla! 
Mutta kannattaa ehdottomasti mennä jos haluaa kivoja muistoja kotiin ja varmistuksen vielä vauvan voinnista. 
 
Korjaus tuohon hintaan: ultra maksoikin kelakorvausten jälkeen 194 e ja risat.

Ultrassa tosiaan käyty: Naperon rakenteet olivat kunnossa, ja se on suuri helpotus. Reikäistä istukkaa pitää sen sijaan seurailla: se ei välttämättä aiheuta mitään ikävää, mutta saattaa johtaa istukan vajaatoimintaan pitkällä aikavälillä. Jatkoseuranta erikoissairaanhoidossa. Onko kellään kokemuksia tuollaisesta rakkulaisesta istukasta?
 
Me käydään 4D-ultrassa varmistamassa sukupuoli ja tietysti samalla varmistetaan, että muksulla on kaikki varmasti kunnossa. Rakenneultrat ym ei oo maksanu mitää (en tiiä tuleeko jälkikäteen lasku, mut epäilen et ei..) ja 4d maksaa Kelan korvauksen jälkeen 150e. Joensuussa käydään Femino nimisessä gynekologikeskuksessa ja aika ois ens viikon torstaina eli 21.3. :D Tiedetään jo etukäteen ettei saada DVD:tä vaan kuvia mut eipä se haittaa. Mitä oon Youtubesta kattonu niitä videoita, nii ei ne kovin kummosia oo ollu.Tietysti varmaan riippuu laitteesta ja ultran tekijän ammattitaidosta aika paljon se videon laatu...
 
Me ollaa menossa 4D:hen huomenna. :) Jeee! Pääsee taas näkemään rakkaan masukin. <3 Jänskättää kyllä, mut todella innolla odotellaan. Meillä näytetään rakenneultrassa 4D kuva nassusta mut muuten ei 4D kuulu, joten haluttiin ehottomasti mennä viel erikseen 4D:n. Ja varmistaahan se sukupuolenki, jos näyttää samalta ku rakenteessa. ;) 
 
Tänään 4D-ultra Lahdessa, Terveystalossa...
Malttamattomana ihmisenä maksan sen itse (230€), alkaa olla luotto mennyt paikalliseen kunnalliseen terveydenhuoltoon, saapahan ainakin varmistuksen, että kaikki on hyvin.

Viikkoja 23+6

...positiivinen yllätys oli, että saankin Kelasta jotain takaisin!
Kuvia saatiin mukaan, kovasti tyttönen laittoi käsiä ja jalkoja eteen, mutta jonkinnäköinen kasvokuva saatiin. Vauvalla kaikki hyvin, painoltaan reilut 600g ja jumppaa kovasti.

Lääkäri oli Tiina Posa, oikein mukava, suosittelen lämpimästi!
 
4D:hen menossa reilun tunnin päästä. :) Ihan ylimääräiselle käynnille sillä huomenna rakenneultra äippäpolilla. Satun vaan pääsemään koekaniiniksi sukulaisen kautta. Ja tokihan minä pötkötän pöydällä ja vaavia katselen. :) <3

Saas nähdä pitääkö tulla vaatekaupan kautta jo kotiin. :)

Nyt siis ultraamisia kerrakseen. :)
 
käytiin tänään 4D ultrassa kampin terveystalossa ja meidän kokemus oli iha todella huono! kuvat on tosi epäselkeitä ja suttuisia ja makso aivan älyttömästi!!! jostain syystä ei saanu kelakorvausta ainakaan suoraan joten maksettiin 325e!!!! siis ihan älytöntä eikä todellakaan sen arvosta! :( pettynyt fiilis!
 
Ohoh, no olipa tosiaan hintaa, näitkö hintaerittelyä? :/ Me käytiin ke 4D:ssä ja meille kokemus oli kyllä enemmän kuin hyvä.. Oltiin Femedassa ja hinta Kelan jälkeen vähän rapiat 195€ (90€ käynti alle 30min, 45€ uä"laitteisto", 100€ erityistarkka ultra,-kela). Saatiin mukaan noin 20 kuvaa & dvd, molempien laatuun tosi tyytyväisiä, ihan meidän piirteet omaava pikku herra siellä tyytyväisenä kölli :) Muistelisin jossain palstalla törmänneeni sellaiseen, et Kela-vähennyksen saa, jos käy ennen 24+0 vkoa, mut tiedä sitten tuon paikkaansapitävyydestä:/
 
miten ihmeessä meidän kuvatkin on niin huonoja, ei näy mitään piirteitä eikä muuta :( millä viikolla te kävitte?
joo niin se vissiin on että ennen viikkoa 24 saa kelakorvausta. olis joku voinu meillekin sanoa :(hintaerittelyssä oli lääkärin palkkio niin suuri että siihenki meni 100e.
ottaa niiiiiiiiin pannuuuun!!!!
 
Oltiin tasan tossa 24+0. Ihan hurjan hintainen kyllä ollut toi teidän, 100€ enemmän jo ilman korvauksiakin :/ Meillä oli ultraajana Bruno C. (tekee kai kaikki Femedan 4D:t) Joka varmasti on kyllä "palkkioltaan" kalleimpia, mut oli kyllä näköjään sen arvoinenkin.. Voisikohan tosta teidän ultrasta soittaa ja kysyä et miten se on noin kallis, et olisko joku fiba käynyt? 100€ ero kuulostaa niin kummalta..
 
Takaisin
Top