Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla todettiin pari viikkoa sitten keskeytynyt keskenmeno, jota jäätiin seuraamaan, kunnes viime viikolla jouduin ambulanssikuljetuksella kovien kipujen takia tarkempaan syyniin naistenpolille. Munasarjakystat olivat aiheuttaneet munasarjan ja munanjohtimen kiertymän, joka oli niin kipeä, että mitkään kipulääkkeet eivät auttaneet. Tehtiin sitten tähystysleikkaus, jossa kiertymä oiottiin ja poistettiin kiertymän aiheuttaneet kystat oikeasta munasarjasta. Samalla myös tehtiin kaavinta.
Tämän viikon olenkin ollut sitten saikulla ja yrittänyt toipua kokemastani. Ja kovasti olen miettinyt, uskallanko enää uudestaan yrittää, kun tuntuu, että todennäköisyydet onnistuneeseen odotukseen ovat niin pienet.
Voimia kovasti toipumiseen!
Täälläkin yksi yli nelikymppinen odottava äiti. Ikää 42 ja toinen tulossa joulukuussa. Ensimmäisen kykenin saamaan vasta vuosi sitten eli ikä alkoi silloinkin nelosella.
Tää antaa mulle kovasti toivoa uskaltaa vielä joskus yrittää uudelleen.
Onnea ja voimia uuteen yritykseen! Kolme vuotta sitten itsekin sain keskenmenon johtuen kystista. Multa jouduttiin poistamaan kokonaan toinen munasarja. Siitä huolimatta olen nyt onnistunut tulemaan luonnollisesti raskaaksi kaksi kertaa, vaikka on vain yksi toimiva munasarja enkä ole äiti nuorimmasta päästä. :)
Tää antaa mulle kovasti toivoa uskaltaa vielä joskus yrittää uudelleen.