3D/4D ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jossu86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jossu86

Oman äänensä löytänyt
Hei!
Ajattelin kysellä, että oletteko ajatelleet osallistua 3D/4D ultraan tai mahdollisesti käyneet kyseisessää ultrassa? Jos aiotte mennä, niin minne menette? Millaisia kokemuksia teillä, jotka olette käyneet? Oliko sen hinnan arvoista, mitä siitä maksoitte, suositteletteko muillekin?

Itseä tuo kokemuksena kiinnostaisi, ja lahtelaisena olen kuullut Perhe Artesta, missä näitä 4D ultria tehdään. Onko teillä kellään kyseisestä paikasta kokemuta? Kuitenkin hinnan puolesa mietityttää, voisihan tuon rahan muuhunkin käyttää.Toisaalta kuitenkin kiehtoisi nähdä tarkemmin, miltä pienokainen siellä mahassa näyttää ja saada vähän videokuvaakin mahdollisesti ja varmistusta sukupuolesta..(vaikkei sillä olekaan erityisempää merkitystä, mut tietysti jos varmistuis, niin uskaltais hankkia sille jo jotain tyttömäistä..).

Lahden yksityisessä äitiysneuvolassa käytiin kakkosta odottaessa. Maksoi 130€ miinus Kela - korvaus (sis.dvd:n) eli ei paha. Tykättiin, hieno kokemus ja pätevä lääkäri!!! :)

Tällä kertaa ei mennä.

Kyselin tällä seudulla vähän hintoja ja lähin 4D-paikka löytyi n. 40km:n päästä ja hintaa jäi kelakorvauksen jälkeen 170€. Tuntui kovalta hinnalta ja koska rakenneultrassa ei mitään epäilyttävää ilmennyt, ajattelimme jättää väliin.

En oo aikasemmin käyny, enkä käy nytkään :) onhan ne hienoja kuvia ja muistoja mutta en oo ottanu selvää mistä täältä ees sais...en nää tarvetta :)

Ei olla menossa. Äitiyspolilla näkee 4d kuvaa kuitenkin. :)

En mäkään ajatellut 4D-ultraa. Jotenkin tuntuu et kallis tosiaan on ja onko se sit sen arvoinen. Toki jos intoa ja rahaa on niin mikäs siinä. Sukupuolen tarkemmalla selvityksellä ei oo mulle niin väliä :)

Mulle jäi kyseisistä paikasta vähän huono fiilis, kun kävin keskenmenneessä raskaudessa siellä alkuraskauden ultrassa.

Mullekkin riittää se ru:ssa oleva 4D, jos sukupuoli ei selviä, ni sitte harkitsen

Joo vähän sillä kannalla tässä on itsekin, etten aion kuitenkaan mennä, vaikka se tavallaan kiinnostaiskin. Kaikenlaisiin vauvan hankintoihinkin aika paljon sitä rahaa kyllä kuluu. Serkkuni hehkutti vaan kovasti, että oli niin huikea kokemus ja onhan se tietysti varmaan joo, ja mahdollisesti saa tosi onnistuneitakin hienoja kuvia. Mut toisaalta ihan parasta sit kuitenkin kun vauva syntyy ja voi sitä syntynyttä lasta kuvata ihan kuin paljon tahansa :) ja säilyy pieni jännitys vauvan sukupuolestakin loppuun asti, kun ei ihan varmuudella nyt vielä tiedä. Ja ehtiihän niitä vaaleanpunaisia/-sinisiä vaatteita ym. ostamaan sille sit myöhemminki. Mut mukava kuulla ihmisten mielipiteitä ja kokemuksia :)

Meillä yhdet tutut käyneet 4d kuvan ottaan, olihan se hieno joo mut ei mun mielestä mitenkää wouuu :) mut tosiaan mielipiteitä o monta :)

Ja meille se ultraava lääkäri sanoi, ettei kannata sen ultran perusteella yrittää luoda mielikuvia siitä miltä vauva näyttää, koska vauvan kasvoista puuttuu kaikki ihonalainen rasva eikä vauva ole synnyttyään todennäköisesti "lainkaan" sen näköinen kuin ultrassa.:rolleyes:

En kanssa usko et oisin menossa koska saatiin kanssa nt-ultrassa ja ru:ssa nähdä 4D kuvaa :)

Mää meen, 17.3 , 75€ ja Tallinnaan :) oikeestaan muuta syytä ei oo kun mun paras ystävä joka asuu Eestissä :) tulee mun mukaan, haluaa vaan päästä vähän vauvailemaan mun kanssa :D

No lääkäritalolla pelkkä varhaisultra oli edullinen verrattuna moneen muuhun. 170e voisin vielä maksaa, mutta meillä on niin paljon ostettavaa, että säästän tuon rahan muihin tarpeellisiin asioihin.

Ok.

Ei kyllä oo Poriin niin paljon asiaa, että sinne lähtis 30 euron säästön takia. Turun suunnalla tulee paremmin käytyä.

Tosin meillä taitaa jäädä väliin, vaikka niin kovin uhosin että mennään. Tuntuu että vakuutusmaksuja kerääntyy nyt useita satasia samoihin aikoihin maksettavaksi ja uus pesukone ja ja ja..

Mut jos joku sponsorois vaikka puolet niin menisin oitis. Harmi ettei meillä oo mahdollisuutta nähdä noilla peruskäynneillä 4D:nä :/

VauvaHaaveissa: Itsekin kiinnostaisi käydä Tallinnassa 4D -ultrassa, kun olen muutenkin sinne menossa maaliskuun alussa! Mihin paikkaan menet, ja onko joku suositellut sitä sinulle? :)
Itse olen kuullut sellaisesta kuin Fertilitas, mutta nettisivuilta ei löydy hintoja. Pitäisi ehkä soittaa!

Takaisin