36v odottaja

saija73

Vasta-alkaja
hei!

olen 36v odottaja pikanmaalta ja miettinyt että sairasteleeko kaikki odottajat näin paljon kuin minä;)

alkoi veren vuodolla kuukauden verran, sitten päänsärkyä, pahaa oloa, väsymystä 24/7, huimausta, nuhaa, kuumeilua ja maha kipua ja ollaan vasta 17 viikolla;)
koskakohan se ihanuus alkaa;)haluaisin/toivoisin niin nauttivani raskaudesta..nyt on ollut vain pelkoa ja jännitystä;(
 
Hei Saija73!

Iästä ei nuo oireet ainakaan ole kiinni koska sillon mulla pitäis olla vielä kauheempi olo ku sulla (oon 38) [:D] Ja mulla ei oo ollu oikeestaan ku toi väsymys, muttei sitäkään nyt enää paljoa.

Onko oma äitisi kertonut miten hänellä meni raskaus sinua odottaessa? Se nimittäin on perinnöllistä. Minun äitini ei esim. oksennellut lainkaan, enkä minäkään nyt.

Raskausoireiden puolesta olen päässyt sinua vähemmällä, mutta ei se täälläkään mitään ihanuutta ole ollut! [:D] Kuvittelin nääs että jos joskus tulen raskaaksi niin oikein hehkun sellaista raskauden kauneutta ja onnea ja tulevaa täydellistä äitiyttä. Kuvittelin olevani raskaana yhtä kaunis kuin esim. Demi Moore, paitsi hiuksellisena, ja vielä vaaleahiuksisena [;)] , ja jopa pääseväni Life-lehden (vai-mikä-sen-lehden-nimi-nyt-oli) kanteen alastomana [:D][:D] Luulin että mieheni ei muuta teekään kuin pitää korvaansa masullani, kyselee vointiani ja kantaa minulle lahjoja ja herkkuja. Kuvittelin että en muuta teekään kuin laitan lastenhuonetta ja leivoskelen äidillisesti hyräillen ja kudon ja virkkaan vauvalle vaatteita onnellinen hymy kasvoillani 24/7.

HAH!

Jos mä jonku lehden kanteen nyt pääsisin ni kyllä se olis joku luontolehti jonka pääartikkelina olisivat maitovalaat! Ruuanlaitto ei innosta ja sukankutomisenikin loppui ekan sukan varteen. Muutenkin tökkii useahkosti kaikenlaisten hommien tekeminen. Mieheni ei todellakaan höösää eikä kanna herkkuja. Ihan saan tehä samat hommat ku aina ennenki ja jos en uskalla nostaa jotain mikä painaa vähintään 25 kiloa niin saan mieheni tekemään sen vasta kun olen itkenyt ja huutanut yhtäsoittoa vähintään vartin, perustellut noin 50 kertaa miksi hänen pitää tehdä se puolestani ja miksi nyt eikä 2 viikon päästä ja luetellut kaikki ne asiat joissa hän ei ole minua auttanut koko yhdessäolomme eli viimesen 10 vuoden ajan [:D][:D] Onnen hehkua ei poskillani näy, vaan se on itkusta ja kiukutuksesta johtuvaa punertumista.

Tässä maitovalas [:D]

[/image]
 
Takaisin
Top