Pyh pöh, jos raskaaksi tuloo, niin ei sillon ole liian vanha Oma mummi synnytti esikoisensa ollessaan 40! Äidin sai kun oli ikää jo 46. Siihen aikaa se oli jotain ihan kamalaa, varsinkin kun oli itseään 16 vuotta nuoremman miehen hommannut. PUUMA! Mummi joutu vanhanpiian veroakin pitkän pätkän maksamaan. Ja toim huom, vaari ja mummi oli yhdessä hautaan asti.
Olen kuukauden kuluttua 36v. ja ekaa odotan vihdoin. Mina olen myos esikoinen ja aitini sai minut 35 vuotiaana, ja se nyt oli 70-luvulla aika harvinaista :)
Tätini oli 47 kun sai esikoisensa..:) ilman hoitoja. Olivat pitkään halunneet lasta ja luopuneet jo toivosta, mutta yllätys yllätys nyt heillä on terve 5v poika :) äitini oli 48 kun pikkuveli synty vajaa 20v sitten. Ei 34 v ole ikä eikä mikään tulla äidiksi :)
Pyh pöh, mikään vanha! Mulle on syntynyt pikkuveli äidin ollessa 38 vuotias ja esikoiseni kummi on nyt 42 vuotta ja toivovat vielä yhtä lasta :) Meilläkin on suunnitelmissa kolmen neljän vuoden päästä alkaa yrittämään vielä yhtä, täytän syksyllä 31.
Itse sain 39 veenä kuopukseni.Sen koommin ei sitten enää onnistunutkaan
mut johan näitä on saatu ikävuodesta 19v lähtien 8 mukulaa :) Pitää ehkä olla tyytyväinen?
Eipä miusta nelikymppinenkään ole vielä vanha, naapurit saivat iltatähden niin, että se isä jäi eläkkeelle kun lapsi meni esikouluun eli oli 6v :)
Itse olen 20v ja tätä menoa varmaan odottelen ekaa plussaa vielä nelikymppisenäkin :D
Tosin mummolla kuulemma alkoi jo reilu 30-vuotiaana vaihdevuodet, ett mieluusti plussa ennen sitä, kiitos!
35 vuotta tulee tänä vuonna mittariin, enkä koe olevani mitenkään liian vanha. Esikoista siis odotan. Toki joskus tuntee itsensä ikälopuksi nuorten odottajien rinnalla... Varsinkin silloin kun he päivittelee omaa "vanhuuttaan". :D
Mutta kai se on totta, että mitä enempi ikää, sitä vaikeampi on tulla raskaaksi. Se on tuo luonto mikä laittaa sitten jossain vaiheessa kapuloita rattaisiin.
eka kerran mua alettiin kutsumaan äidiksi, kun olin 28vee. ihan oman biologisen esikoiseni sain 32-vuotiaana ja kakkosen syntyessä olin 35. vielä välillä kuumottais kolmas, mut mies hankaa vastaan :)
Oon 36-vuotta nuori :) Esikoisen sain siis 35-vuotis lahjaksi :) Isä täyttää 41. :) Hauskaa tässä on että mun mies ja mun vanhempi veli on samanikäisiä, ja mun miehestä tuli siis isä nelikymppisenä, samaan aikaan kun mun veljestä tuli vaari! :D
42v ja esikoista odottelen. En ollut valmis aiemmin lapseen ja viime loppukesänä päätös halusta syntyi. Luomusti tulin raskaaksi, LA syyskuussa. Siis eikun yrittämään! Tsemppiä!
Esikoista odottelen nyt 34-vuotiaana. Pian lapsen syntymän jälkeen täytän 35v. En koe olevani liian vanha ollenkaan! Se on niin yksilöllinen asia, toiset tahtovat lapset hyvin nuorina ja toiset odottelevat vähän pidempään, tahtomattaan tai ei..