3/4 D ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Piutse
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Piutse

Vauhtiin päässyt keskustelija
Te ketkä olette käyneet, oletteko kokeneet sen olevan hintansa väärti? Siis nimenomaan ne, kellä normi rakenneultra oli kaikenkattava ja ok.
Mietin sitä vaan kun vähän hermoheikko luonne... Rakenneultrassa kaikki oli hyvin, katsottiin kaikki aortan kaaret ja pikkuaivot sun muut. Sukupuolenkin kätilö kertoi. Mutta häiriöt kehityksessähän tapahtuu vasta vkon 24 (vai 26) jälkeen... ja eikös noi 3 tai 4 D ultrat tehdä viikoilla 28-30?
En siis halua mitään dvd:tä tai lisää kuvia tai nähdä minkänäköinen typy on, vaan varmistaa että kaikki varmana on kunnossa. Niin kunnossa kuin tässä vaiheessa voi olla. (tiedetään! 100 % varmuutta ei anna mikään)

Me käytiin 28 viikolla yksityisellä 4d ultrassa ja oli kyllä täysin hintansa arvoinen. Hinta oli loppupeleissä vain n. 138 euroa, kun saatiin kelakorvaukset. Samat mittaukset tehtiin kun rakenneultrassakin ja minusta vielä paljon enemmän ja tosi perusteelllisesti. Saatiin kaiken lisäksi vauvasta painoarvio, joten tiesi vähän miten kasvaa ja on ollut mukava jatkaa odotusta, kun tietää että kaikki on hyvin.
Ja olihan se ihana nähdä pienen kasvot, kun tosi selkeesti ne näytti meille. Jotenkin kaikki konkretisoitui meille, kun nähtiin se pieni ihminen. Tavalliset ultrat on kuitenkin niin epäselviä, että mulla ei ne ainakaan auttaneet hahmottamaan tuota masuasukasta kunnolla. Mies tykkäsi myös tosi paljon.

Tärkeintä meillekin oli vaan tarkistaa, että asiat on niin kun pitäisi ja kuvat, dvd:t ym oli vain mausteita. Ollaan onnistuttu sitä paitsi jo nauhottaan sen meidän levyn päälle, että se siitä[:D][:D]Mut siinä mielessä se levy on hyvä, kun siihen on nauhotettu koko sessio, niin on mielenkiintoista myöhemmin katsella mittailuja ym mitä lääkäti teki.

Tuo lääkäri suositteli juuri viikosta 28 eteenpäin tutkimuksen ajankohdan. Eli suosittelen kovasti, mutta ilmankin pärjää ja kaikki menee varmasti silti hienosti. Nuohan on vaan näitä nykypäivän hienouksia.

Kiitti!
Ite on jotenkin niin hömelö et sekin vaivaa et kätilö laski vaan yhdestä kädestä sormet... et jos varpaat puuttuukin [&:]
Pitänee harkita. (ja mennä salaa kun miehen mielestä ihan turhaa rahanmenoa kun kaikki oli ok [:D])

Minä kävin rv 26 ja oli kyllä niin hintansa arvoinen juttu..:) Siinä kyllä kaikki tutkittiin ja näky niin tarkkaan et ei jääny epäselvyyksiä..:)

Paljonkos ne käynit maksaa? Kerrotanko neuvolassa niistä, vaa pitääks ota asian itse puheksi siel neuvolassa? Itse haluaisin käydä katsomassa vauvaa. Oon tääl hetkel 26+5 rv. 

Takaisin