2024 äitiyspakkaus on julkaistu!

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Tänään julkaistiin tämän vuoden äitiyspakkaus, jonka tekin saatte. 😊 Sitä pääsee tutkimaan tästä. Miellyttääkö pakkaus teitä? Aiotteko ottaa äitiysavustuksen pakkauksena vai rahana?

Mun mielestä oli ihan kiva. Haalari ois ehkä voinu olla vähän värikkäämpi :No Evil Monkey: mutta siis joo, en valita ilmaisesta avusta! Aiotaan ottaa pakkaus, varmasti jos ottais rahan niin sillä sais kirpparilta moninkertaisesti kaikkea, mutta jotenki se pakkaus on niin klassinen juttu että haluan sen :Yellow Heart:

Mä tykkäsin enemmän niistä -23 bodyjen kuoseista mutta ihan kiva tuo tänkin vuotinen 🥰 aiotaan kyllä ottaa tämäkin, kuten esikoisesta otettiin -22 pakkaus👌

Ihana pakkaus ja vaikka ei enää ole itselle ajankohtainen, niin heti kävin kurkkumassa. 🤭

Minusta ihana pakkaus ❤️
Otetaan pakkaus, ensimmäinen lapsi tulossa. Kirppikseltä pääasiassa sitte loput vaatteet 😊
Erityisesti ihastuin siihen pakkauksen ulkonäköön 😍

Miusta oli ihania tuotteita!❤️ Mutta ei varmaan päädytä silti pakkausta ottamaan, kun meiltä löytyy kaikki tarvittava paketissa oleva jo itseltä.

Kyllä mä aion ottaa pakkauksen, ensimmäinen lapsi tulossa. Mulla kans suunnitelmissa kirpparilta ostaa vaatteita lisäksi.

Onko muuten tuo ulkohaalari tosi iso? Eli pitäisikö ostaa joku pienempi?

Kyllä mä aion ottaa pakkauksen, ensimmäinen lapsi tulossa. Mulla kans suunnitelmissa kirpparilta ostaa vaatteita lisäksi.

Onko muuten tuo ulkohaalari tosi iso? Eli pitäisikö ostaa joku pienempi?
Meillä oli ainakin esikoisen kohdalla aaaivan liian iso heti käytettäväksi, hommattiin kokoa 56 oleva ja pieni meinasi aluksi hukkua siihenkin 🤭 toki hyvin lapsikohtaista onko sopiva vai ei, muistaakseni meidän pakkauksessa ulkohaalari oli kokoa 68/74 ja aika reilulla mitoituksella (kaveri käytti sitä n. 8kk ikäisenä 😅).

Me ei oteta tällä kertaa pakkausta, vaikka ne siinä olevat vaatteet oiskin tosi ihania 😍 mut esikoisen jäljiltä on niin paljon tavaraa, et suurin osa äitiyspakkauksen jutuista jäisi väkisinkin käyttämättä.

Takaisin