1v synttäriketju <3

Täytyy olla vain onnellinen että 1v ei tajua vielä mitään näistä kekkereistä :D mut meillä ens viikolla 1v torstaina ja lauantaina juhlat. Kyllä vuosi meni äkkiä :Heartred ainoastaan vähän ahdistaa miten iso määrä mahtuu juhlijoita kerrostalokolmioon mut jospa porrastaminen toimisi. Toivon vaan että tulis mahdollisimman rennot juhlat :)
 
Meillä oman reissun vuoksi juhlitaan viikkoa oikean päivän jälkeen. Ainakin vesimelonihai täytyy väsätä juhlapöytään! 1v valokuvaus myös tarkoituksena ottaa :)
 
Ajattelin että kummit ja isovanhemmat vois käyä kakkukahvilla. Jotain muuta pientä makeaa siinä sivussa. Suolaista tarjottavaa en meinannu tehä...
 
Harjoiteltiin melonihai, melko helppo ja nopeakin tehdä :D

Lisäksi ajateltiin tehdä jotain pientä makeaa, synttärisankarille Simppelin persikka-vadelmapannaria. Ja jotain suolaista, karjalanpiirakoita tai patonkia levitteellä jne. :) Kummit ja sukulaiset kutsuttu, ehkä arkena kaverisynttärit sit :D
 
Harjoiteltiin melonihai, melko helppo ja nopeakin tehdä :D

Hyvä tietää! Täytyy yrittää testata etukäteen niin menee synttäripäivänä rutiinilla. Meille tulee vain kakku sukulaisille, suklaakeksejä ja jotakin pientä suolaista. Synttärisankarille on melonihai ja oma muffinssi.
 
Ma meillä neiti täyttää vuoden. Mihin on aika hävinnyt. Meillä tulee oleen raktori kakku ja työkone keksejä tosi tyttömäiset. No toisaalta nyt keväällä on tyttö istunu intopiukeena traktorissa kun mies ollu levittämässä lietettä pellolla.
 
Meillä juhlittiin juhlat pari viikkoa sitten [emoji5]️ vesimelonihai oli sekä sen lisäksi täytekakku, juustokakku, 2 suolasta piirakkaa, itse tehtyjä karjalanpiirakoita, lusikkaleipiä ja keksejä. Kaikki siis tehtiin itse, äitini oli apuna.
Poitsu sai paljon lahjoja ja oikeastaan kaikki oli tarpeellisia. Ei tullut mitään "roinaa" jota pari kertaa katsotaan ja sitten jää nurkkiin lojumaan

ImageUploadedByVau Foorumi1497033527.842515.jpg
Kuvassa meidän täytekakku jonka tein myöskin itse. [emoji5]️
 
d32ed424211e97909fd3abccce35da63



Meillä oli lauantaina tyttärellä maatila aiheiset synttärit.
Muuten meni hienosti synttärit mutta peerjantai iltana sai allergisen reaktion joka meni suht nopeasti ohi. Ja nyt syntymäpäivän juhlimisen pääteeksi ollaan taysissa kun neidillä ihottumaa ja tulehdusarvot korkealla. Viälä ei tietoa mistä johtuu.
 
Takaisin
Top