???

No älä muuta sano Norppa! Hiljaiseksi on tämä palsta mennyt.. Mitä teille kuuluu? Miten syksy on mennyt? Täytyy pistää vaikka uutta aihetta jos ihmiset alkaisivat vaikka kirjoittelemaan hanakammin! :)
 
Täällä ollaan! Päivärytmi on jo varsin säännöllinen. :)
 
Vauva on sairastanut, sitkeä flunssa johon sai lääkettä. Nyt on parempi, limaisuus vaan vielä häiritsee touhuiluja. Meillä on alettu pullotreenit, kun neiti on päättänyt olla täysimetyksellä :D Äityli mieluusti laskisi välillä sen pullonkin varaan. Mam -pullot ei enää kelvanneet (osasi pienempänä niistä syödä), joten ostettiin Avent sekä Ainun syöttöratkaisu. Niitä testailtiin niin hieman maistelee kyllä mutta menetti pian hermonsa että taasko mulle tyrkytetää pulloa.
 
Jepulish: Meillä kanssa melko säännöllinen päivärytmi. Mitä nyt nuo päiväunien pituudet vähän vaihtelevat. Ne Aventin pullot on meilläkin Molly^^ ollut alusta asti käytössä. :) Ne on parhaaksi todettuja. Niin kuin on se Avent Isis - pumppukin paras, siis minun mielestäni. Tavallisesta tutista ei taida meidän ipana osata juoda ollenkaan. Yksi MAM pullo oli meilläkin käytössä alkuun, mutta meillä oli siihen vain ykkösen tutti, niin ei ole tullut pariin kuukauteen sitä käytettyä. Ehkä voisi ostaa siihen kolmosen tutin ja kokeilla taas.
 
täällä ollaan. yleensä käyn vaa puhelimel netis ni ei tuu tääl käytyy kovin usein. sitku tuun ni tääl ei oo oikee uusii juttui ni ei ooo tullu kirjoteltuu :((
 
Meille kuuluu hyvää...Täällä ei kovin usein kerkiä käymään,kun on vähän kiireistä tää elämä... :) Välillä mietin että miten ihmeessä nämä asiat kerkiää,kun takasin töihin meen... Huh huh sanon minä.
Poika tutkii kovasti uusia asioita ja uusia makuja.Syöttäminen on välillä kovin mielenkiintoista,kun jalat vispaa ja käsillä tuppaa ottaa lusikasta kiinni... :)

Mukavaa syksyn jatkoa kaikille,nyt täytyy taas mennä siivoilemaan ja viemään lapsia harkkoihin...

 
Ihanaa että kaikista kuuluu kuitenkin jotain :)
Keksitään lisää aiheita niin eiköhän ala juttu luistaa.

Toivottavasti Molly teillä opitaan tuo pullo.

Täälläkin jo säännöllinen rytmi, mut kanssa noi päiväunet on aina erillaisia pituudeltaan.
 
Täälläkin yksi huhtimamma. :) Meilläkin menee ihan mukavasti, yritetään ottaa selvää rytmistä. Sellainen oli, mutta meni. :D Mutta vauvan ehdoilla tässä nyt sitten mennään ja välillä syödään ja välillä nukutaan. Ensi viikolla olisi tarkoitus aloitella kiinteitä, nyt on poika alkanut enemmän tarvitsemaan maitoa, niin ajateltiin, että saisimme yöllä nukkua paremmin kaikki kolme. :) Ihan ihmeellistä, kun eilen näin kolme viikkoisen vauvan ja aikaisemmin ajattelin, että meidän poika on vielä ihan pieni vauva. :) Mukavaa syksyä!
 
Meillä on samaa ongelmaa, kuin Mollylla. Nyt pari viikkoa sitten alkoi oma harrastukseni, jonka aikana olen matkoineen poissa kolme tuntia. Vaaveli on sitten sitä mieltä, että nyt se maailmannapa katosi näkyvistä ja huuto on välitön. Lisäksi tuttipullo ei kelpaa ollenkaan...elokuussa vielä söi ihan hyvin, mutta nyt ei ollenkaan...

Tähän palstan hiljaisuuteen olen miettinyt sellaistakin ratkaisua, että pitäisikö meidän tehdä oma suljettu FB-ryhmä, johon olisi helpompi kirjoitella koneella käydessä tai vaikka kännykällä surffaillessa. Minusta ainakin tuntuu, että sielä voisi tulla aktiivisempaa keskustelua.
 
Moikka!
Tuo oma FB-ryhmä voisi toimia. :) Itse ainakin tulee käytyä siellä enemmän jotenkin kuin täällä. :)
 
Takaisin
Top