.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Meriy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Öh heihei...äläpä nyt kissaa solmi (joku voi olla erimieltä). Kissarakkaana (kolminkertaisena) totean viileästi, että koriste-esineet piiloon vain. Kissat pääsee kaikkialle ja kohta pääsee vauvasikin. Kissat ei tiputtele mitään tahallaan. Jotkin tavarat vain sattuvat ikävästi niiden kulkureitille ja silloin voi ikävästi jotain tipahtaa. 

Ymmärrän sua niin hyvin! :D :D

Vaikka meillä ei kissat ole päässeet hajottamaan koristeita, koska meilla ei (kissojen ja tytön takia) niitä ole! HAH! emoticon Mutta kyllä nuo aina tempauksia keksii! Ja raskausaikaan hormonihuuruissa mua ärsytti kissat kaiken aikaa, vaikka ne olisi ihan söpösti tulleet kiehnäämään jalkoihin.

Ja ne karvat mitä noista lähtee sai mut hulluksi - ja saa edelleen, argh! Vaan eipä ne kissat paljoa karvoilleen voi, monesti on vain tehnyt mieli ajaa ne kaljuiksi... :D

Ihania riiviöitähän nuo <3 Possu! Ihana nimi :D

starletti kirjoitti:
Öh heihei...äläpä nyt kissaa solmi (joku voi olla erimieltä). Kissarakkaana (kolminkertaisena) totean viileästi, että koriste-esineet piiloon vain. Kissat pääsee kaikkialle ja kohta pääsee vauvasikin. Kissat ei tiputtele mitään tahallaan. Jotkin tavarat vain sattuvat ikävästi niiden kulkureitille ja silloin voi ikävästi jotain tipahtaa. 

Höm... pakko kommentoida tähän, että kyllä ne kissat tahallaankin osaa tiputella...
Meillä ainakin. Äiti vainaani asunnossa, missä oli iso kirjahylly, tykkäsi meiän kissa tiputella kirjoja. Ja ei todellakaan vahingossa, oikein hitaasti niitä sieltä käpälällä tiputteli, kerran vielä oikein ison opuksen suoraan kaverin päähän!
Kyllä kissat osaa tehdä ilkivaltaa. Ehkä se on niille leikkiä, mutta ei ainakaan aina ole vahinko kyseessä.

Kyllä meilläkin on Musta Kissa kiristellyt hermoja joskus ihan huolella. Pudottelee tahallaan ja vahingossa tavaraa, suoraan koiranpennun suuhun. Ja mistäs se pentu tietäisi, ettei kirjoja saa syödä, kun ei niitä normaalisti säilytetä lattialla/koiran ulottuvilla.. No ei mistään.

Eli mamma saa syyttää ihan täytetyn puuman ketteryydellä kirjahyllyyn hyppivää Mustaa Kissaa. Tai sitten itseään kun hommasi kissoja? :D 

Meillä oli hetken aikaa ihan kauhukaksikko talossa: Kissa kävi tiputtelemassa kaikki mahdolliset tavarat ja paperit hyllyltä, ja tyttö konttasi perässä repimässä... Ne oli ihan selvästi liittoutuneet keskenään!

Onneksi tyttö on nykyään mun puolella, ja heristää kissoille sormea, jos ne tekevät tuhmuuksia ;D

Pienen vinkin voisin tähän heittää, mikä siis täällä ainakin hyväksi havaittu,,, Pieni sinitarra kökkö koriste-esineiden pohjaan ni johan pysyy uomissaan hyllyssä =)

uppunen kirjoitti:

Meillä ainakin. Äiti vainaani asunnossa, missä oli iso kirjahylly, tykkäsi meiän kissa tiputella kirjoja. Ja ei todellakaan vahingossa, oikein hitaasti niitä sieltä käpälällä tiputteli, kerran vielä oikein ison opuksen suoraan kaverin päähän!

:) voi olla että oon vähän väsynyt, mut nauroin ääneen täällä ku kuvittelin sen katin heittelemässä kirjoja kaikkien päähän! :) on ne vaan mainioita riiviöitä nuo kissat! <3

Oon uppusen kanssa samaa mieltä tuosta, että kyllä ne kissat osaavat paljon tahallaankin tehdä. Itse oon oppinut sen, että mitään minkä särkyminen harmittaa tai jurppii ei kannata pitää sellaisella korkeudella, että tippuessaan se särkyy. Meillä on ensinnäkin niin isokokoiset kissat, että ovat ihan uskomattoman kömpelöitä + vanhin kissa osaa olla välillä todella veemäinen ja vain kostoksi heittää alas jotain, jos sitä nyt on vahingossa käynyt vaikka komentamaan :D
Toinen mitä tämä samainen yksilä tekee, on verhoihin hyppiminen <- tuon tekee vain siksi, että tietää saavansa huomion itseensä.. Se kyllä jurppii.

Takaisin