..

Kun kierto epäsäännöllinen, niin oviksen aikaa vaikea tietää,ellet tikuta ovista. Eli voihan olla,että tärppi käynyt mutta vasta myöhemmin eli ei näy testissä.

Nyt kannattaa yrittää pitää testailussa väliä, viikon päästä vaikka testaat vaikka varmasti vaikeaa kun vauva toivottu..

Mulla ovis siirtyi, kierrot suht normaalit mutta testasin plussan vasta kp 47 kun kierrot oli normaalisti 33-36. Mulla ei ollut oireita, niin maltoin testailun kanssa. Testasin negan kp 38 ja sitten tein tuon plussan.

 
Kun kierto epäsäännöllinen, niin oviksen aikaa vaikea tietää,ellet tikuta ovista. Eli voihan olla,että tärppi käynyt mutta vasta myöhemmin eli ei näy testissä.

Nyt kannattaa yrittää pitää testailussa väliä, viikon päästä vaikka testaat vaikka varmasti vaikeaa kun vauva toivottu..

Mulla ovis siirtyi, kierrot suht normaalit mutta testasin plussan vasta kp 47 kun kierrot oli normaalisti 33-36. Mulla ei ollut oireita, niin maltoin testailun kanssa. Testasin negan kp 38 ja sitten seuraavan tein tuon plussan.

 
Takaisin
Top