+10v ikäerolla pariskuntia ?

*suvi*

Jostain jotain jo tietävä
Ihan uteliaisuudesta kyselen onko täällä muita pariskuntia joilla on hieman suurempi ikäero ja vauva tulossa? Minulla ja miehelläni on 15v ikäeroa ja nyt ensimmäinen yhteinen lapsi aluillaan ja 3.9 pitäisi toivon mukaan pikku ihmisen syntyä :) Vaikkakin ikä on vain numeroita,niin jotkin ihmiset asiaa hämmästelee ja kyseenalaistaa.
 
Moikka, minulla on mieheni kanssa reilu 10v ikäeroa ja ymmärrän sinun ajatukset siitä että jotkut ihmettelee ja kummastelee. Meillä ainakim niitä on riittänyt. Nyt pian neljä vuotta yhteistä taivalta takana. Meillä toivottavasti ensimmäinen lapsi saa alkunsa pian. Kohta 2-vuoden yrityksen jälkeen :)
 
Alussa kun kerroin miehestä ketä tapailen oli monella lähi ystävällä ja vanhemmillanikin hieman hämmästynyt olo. Ikää itselläni siis 30.
Joskus herättää huomiota kun liikutaan porukalla,koska miehellä on neljä lasta edellisestä liitostaan :) Me yritettiin reipas vuosi lasta ja viime syksynä tuli kohdun ulkoinen. Nyt tälläkertaa vauva on oikeassa osoitteessa kasvamassa,mutta pelko kyllä keskenmenot on kova!
 
Ihanaa, onnea odotukseen :)

Olen itse päättänyt etten jaksa välittää muiden katseista tai kommenteista. Meillä sama homma, miehellä 4 lasta aiemmasta liitosta :)
 
Meillä mun miehen kanssa 17v ikäeroa ja sen huomaa ainoastaan kun numerot kirjottaa rinnakkain paperille. Itse uskon et jos on itse asian kanssa ok on ihan sama mitä muut ajattelee :)
 
Minulla on helluni kanssa ikäeroa 9vuotta. Itse täytän 21 ja hellu täyttää 30. Vanhemmilla tuli yllätyksenä kun seurustelen niinkin paljon vanhemman miehen kanssa, ikä on ollut minulle numero :'D, mutta kaikki sanoneet että olen olemukseltani vanhempi kuin iältäni :) laskettu aika olisi 06.06.2016 , rv tällä hetkellä 20+2 :3
 
Ikä on numero ja jos pariskunta on onnellinen, mitä väliä muiden mielipiteistä on?

Mun mielipide kylläkin on että jos jompikumpi henkilä lähestyy sitä 60v, niin silloin onko se niin reilua hankkia lasta...esim" isi on 70v mina täytän kohta 10v..." ei se 70v jaksa touhuta samalla tavalla kuin nuoremmat -lyhyen aikaa kylläkin. Ja vanhemmiten tulee myös enemmän kremppoja jne..Rakkaus lapseen tai lapsen rakkaus vanhempaan ei toivottavasti ole kuitenkaan ikäriippuvainen.
 
Meillä ei ole kukaan suvusta tai kavereista kummastellut ikäeroamme tai yhdessäoloamme, itse olen 41 ja mies on 29. Eli ikäeroa 12 vuotta ja nyt odotetaan ekaa lasta syntyväksi toukokuussa. Monet (ei niin tutut) ovat yllättyneet kun ovat kuulleet ikäerosta, ovat luulleet meitä kumpaakin kolmikymppisiksi :D
 
Mulla ja miehelläni on 12 v ikäeroa ja itse täytän kohta 40. Meillä on nyt 2 v poika. En ymmärrä miksei mieheni jaksaisi esim 10 vuoden päästä harrastaa ja viettää aikaa jäbän kanssa kun nytkin tuntuu että riehuvat yhdessä aivan yli tarpeiden..
Ikä on vaan numeroita, mitä korvien välistä löytyy, on se mikä merkitsee.
 
Mun isä on ollut 46 kun mä synnyin ja oon ihan isin tyttö, edelleen :) Mulla ei ole epäilystäkään etteikö mun miehestä löytyis virtaa olla lapsen/lapsien kanssa. Pitää ittensä fyysisesti hyvässä kunnossa ja on henkisesti nuorempi kuin minä. ainakin musta tuntuu siltä :grin
 
Meillä myös mies pitää fyysisestä (kin ) kunnosta huolta ja riekkuu noiden neljän lapsen kanssa varmaan tehokkaammin kuin minä :)
 
Meillä 10 vuotta ikäeroa. Ei sitä ole kukaan ikinä, missään ainakaan päin naamaa ihmetellyt.

Eikä sitä oikein itsekään ajattele. Ehkä joskus naureskelee ajatusta et kun itse on ollut esikoulussa ni mies ollut ysiluokkalainen. Et tuskin on sillon kumpikaan ajatellut et niin vanhaa/nuorta kumppania ottais. Nuorena se ikäero tosin painaa enempi, ei niinkään tässä vaiheessa enää. :)
 
Onneksi ainakaan neuvolassa ei ole suhtauduttu hämmästelevät. Toki ihmisten kanssa työtä tekevillä onkin taito ja ymmärrys elämään mutta esim eräällä kaupan kassalla ei kyllä ollut..
 
Mulla ja miehelläni on 12 v ikäeroa ja itse täytän kohta 40. Meillä on nyt 2 v poika. En ymmärrä miksei mieheni jaksaisi esim 10 vuoden päästä harrastaa ja viettää aikaa jäbän kanssa kun nytkin tuntuu että riehuvat yhdessä aivan yli tarpeiden..
Ikä on vaan numeroita, mitä korvien välistä löytyy, on se mikä merkitsee.
Meillä sama! Mä 40 ja mies 52. Meillä on kaksi isoa tyttöä (11 ja 8). Tuleva isä nimittää itseään isäpapaksi, mut mun mielestä kolmosen yllätettyä meidän on syytä pysyä virkeinä ja nuorina vielä pitkään. Rv5+6
 
Mulla ja miehellä 15v. ikäeroa. Mä olen alle 30v. ja mies yli 40v. En sillon alussa ajatellut ikäeroa, eikä kukaan muukaan tehnyt siitä numeroa. Nyt meille on tulossa ensimmäinen yhteinen lapsi rv 19+5 :)
Luulin, ettei mulle biologisia lapsia suoda, mutta niin ne "vanhan miehen" siittiöt pääsi yllättämään. Olen onnellisempi kuin koskaan ennen.
 
Onnea kaikille perheenlisäystä saaneille! Saako kysyä, onko kenelläkään toiveena useampi lapsi? Jos esimerkiksi puoliso on jo viidenkympin paikkeilla ensimmäisen lapsen syntymän aikaan, sehän tarkoittaa vieläkin iäkkäämpää isää kakkoselle. Toisaalta vanhemmille tulee enemmän työtä useammasta lapsesta, mutta toisaalta lapsilla on myös toisensa, jos joskus iäkkäämmälle vanhemmalle käy jotain. Oletteko pähkäilleet näitä hankalia kysymyksiä?
 
Kun meidän esikoinen syntyy niin mies on 47 ja puhuttu ollaan että toinen saa tulla pikemmiten :) miehellä entuudestaan kaksi lasta.
 
Takaisin
Top