🎄🎄🎄 15. Luukku 🎄🎄🎄(Lahjojen paketointi - kuvat osallistuvat arvontaan)

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
🎄🎄🎄 15. Luukku 🎄🎄🎄

Lahjapaketit on yksi joulun mukavimmista jutuista, ainakin jos lapsilta kysytään! 🎁
Millaisia paketteja teiltä löytyy? Onko lahjojen paketointi sinusta pakollinen paha vai ihana jouluaskare?

Tähän luukkuun jaetut kuvat lahjapaketeista osallistuvat arvontaan. 💝 Aikaa jakaa kuvia on 25.12. loppuun asti. Luukkuun voi siis palata lisäämään kuvan, kun lahjat on paketoitu tai jo jaettukin. 😊 Kaikki viestit osallistuvat myös arvontaan. (Palkintoja on kaksi samanlaista: toinen arvotaan kuvan lähettäneiden kesken ja toinen keskusteluun osallistuneiden kesken.)

eugenia-pankiv-374abd8l9pU-unsplash.jpg

Kuva: Unsplash / Eugenia Pankiv

Last edited by a moderator:
Meillä on kaikenlaisia ja kaiken kokoisia paketteja.

RAKASTAN paketointia! Haluan tehdä sen rauhassa illalla, katsoen jotain joululeffaa.

Meillä on kaikenlaisia ja kaiken kokoisia paketteja.

RAKASTAN paketointia! Haluan tehdä sen rauhassa illalla, katsoen jotain joululeffaa.
Kerrankin meillä on jotain yhteistä. 😄😂😁 Minustakin paketointi on ihanaa. 😍 Miulla on joko jouluelokuva tai joulumusiikkia soimassa taustalla. Tykkään tehdä kauniita paketteja, jotka koristelen kauniilla nauhoilla ja tarroilla. 😊

Meillä on pehmeitä paketteja eniten. Lisäksi löytyy kovia ja yksi iso helisevä ja koliseva paketti

Paketointi on ihanaa. Tykkään tehdä kauniita, uniikkeja paketteja. Oon välillä paketoinut myös ystävien perheiden paketteja, koska kaikki ei tykkää, mutta mulle se on lempitouhuni joulun alla :D Tällä kertaa meillä taitaa olla nyt kaikki lahjat kovia paketteja.

Paketointi on kivaa, sillon, kun lahjat on hankittu ajoissa, ja paketoinnin voi tehdä sillon, kun siihen on oikeesti aikaa, eikä vaan hirveellä kiireellä jossain välissä.
image.jpg

Vihaan paketointia. En vaan pysty keskittymään, ei riitä kärsivällisyys leikata paperia nätisti ja taitella siististi. Tänään paketoin hulluna, en ajatellut mitään. Enkä välittänyt miltä lopputulos näyttää🙈

Paketointi on mulle neutraali askare muiden joukossa. Tykkään valita kauniin paperin ja säännöllisen malliset asiat on mukava paketoida 🤣 mutta kaikki epämääräinen tai vaikka pehmolelut vähän kyllä ärsyttää, kun aina johonkin tulee ruttukohta.

Paketointi on yksi parhaista jouluaskareista, välillä tekisi mieli ostaa lahjoja vaan että pääsisi paketoimaan😍 ja tämä pitää saada tehdä kaikessa rauhassa joulumusiikkia kuunnellen.
Kuvassa osa lahjoista🤫

Liitteet

• IMG_20241209_120000.jpg
    IMG_20241209_120000.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 18
Mä tykkään paketoinnista kyllä kovasti, kunhan sen saa tehdä rauhassa. Pienen apulaisen kanssa ei oikein onnistu, testattu on. 🙈 Epäsäännöllisen muotoiset pakkaan suosiolla lahjakasseihin, joita uusiokäytän täysin häpeilemättä.

Yleensä ten jotain vähän ekstraa pakettiin. Mutta aina jätän ideoinnin liian myöhään ja näyttää vähän puolitekoselta. Tänä jouluna menee varmaan aika tylsät paketit.

Lahjojen paketoiminen on ajatuksena hauskaa puuhaa, mutta usein minun paketoimistani tulee aika rumia ja lopulta koko hommaan turhautuu 🙈 Tulevaisuudessa kun tulee ostettua enemmän lahjoja lapsen takia niin tulen varmaan hyödyntämään niitä kauppakeskuksista yms. löytyviä paketointipalveluita. Maksan mielelläni muutaman euron kauniista paketeista🎁

Liitteet

• Screenshot_20241219_163611_Gallery.jpg
    Screenshot_20241219_163611_Gallery.jpg
    178 KB · Katsottu: 8
Tämän illan uuraatustuksia, muutamat vielä paketoimatta ja pari isompaa jäi kellariin piiloon. Tykkään paketoida, ja antaa lahjoja. Mutta niiden miettiminen tuottaa päänvaivaa ja lopulta löydän aina itseni tästä pisteestä eli monen tunnin niska jännityksessä ja selkä vääränä paketoinnin jälkeen olo on aika jyrätty. 🥴 Onneksi nyt pääsee nukkumaan. ✨

Liitteet

• IMG_20241220_233606.jpg
    IMG_20241220_233606.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 6
Tänä vuonna oon väsäillyt paketteja vauvan katsellessa vieressä. Hänelle ihastuttavinta oli seurata, miten lahjanaru kihartuu saksilla. ☺️

Itselle paketointi on askare muiden joukossa, puoliso puolestaan nauttii kauniiden pakettien tekemisestä. Arvostan, miten hän auttoi mua viime vuonna paketoimalla myös minun puolestani, kun mulla oli pahoinvoinnit voimakkaina. Niinpä viime jouluna en paketoinut kuin hänelle tulevan lahjan.

Takaisin