đŸŒŸâ„ïžđŸŒŸ 22. luukku đŸŒŸâ„ïžđŸŒŸ

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bella Swan
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€

Millainen kuusi teille tulee?

• Aito, ehdottomasti aito

ÄÀnet: 7 43.8%
  • Tekokuusi

ÄÀnet: 7 43.8%
  • Ei kuusta

ÄÀnet: 2 12.5%

• Kaikki ÀÀnestĂ€jĂ€t
    16

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
MaalisÀidit 2020
đŸŒŸâ„ïžđŸŒŸ 22. luukku đŸŒŸâ„ïžđŸŒŸ

Joulukuusi kuuluu usein jouluun. 🎄 Onko teillĂ€ joulukuusi tai onko tulossa? Millainen?

1764153911983.png

đŸ“· Pixabay / captainmk

Joulukuusi on pystytetty jo marraskuussa. 😁 MeillĂ€ on tekokuusi, sillĂ€ minĂ€ olen allerginen. Ja vaikka tuoksu puuttuu, niin sitĂ€ korvaa sitten symmetria. MeillĂ€ on kuusessa paljon joulukoristeita, mutta jotenkin sinne mahtuu niitĂ€ aina joka vuosi lisÀÀ. 😂

ÄÀnestin tekokuusta, mutta aito kuusi olisi ihanađŸ„° EhkĂ€ sitten myöhemmin, kunhan on enemmĂ€n tilaa
â˜ș

MeillĂ€kin on tekokuusi mun allergian vuoksi. Tai voi olla, ettei vaivauduttaisi hankkimaan aitoa ilman allergiaakaan. Onhan siinĂ€ aidossa oma tunnelmansa, mutta kyllĂ€ tuo tekokuusi asiansa ajaa. Kasattiin ja koristeltiin se eilen. 😊

MeiltĂ€kin löytyy tekokuusi. TykkÀÀn aidon kuusen hajusta, mutta onhan toi tekokuusi ollut nĂ€ppĂ€rĂ€. Ei sotkua, ei tarvitse kĂ€ydĂ€ ostamassa ja voi pitÀÀ vaikka koko joulukuun niinkuin međŸ€­. Ja noitakin on niin monen nĂ€köisiĂ€. Ihan pinkkiin, valkoiseen tai tekolumiseen en itse pystyisi.😅

MeillĂ€ on kotona pikkuinen tekokuusi - aitoa ei edes voisi hankkia, kun se jĂ€isi vĂ€hintÀÀn viikoksi yksikseen. Ja tuntuisi kyllĂ€ kieltĂ€mĂ€ttĂ€ turhalta hankkia aito joulukuusi, kun ei olla jouluna kotona. đŸ€” Mummilassa myös tekokuusi, lĂ€hinnĂ€ kĂ€ytĂ€nnöllisyyden vuoksi. Kuusen tuoksu on se, mitĂ€ kaipaan, ja sitĂ€ aidon kuusen fiilistĂ€. Lapsuudessa kuusen nouto oli myös ihana perinne! đŸ„° NykyÀÀn nuo tekokuuset on niin kauniita ja aidon nĂ€köisiĂ€, ettĂ€ kelpuutan senkin, vaikka onhan aito aina aito. 🎄

Olisi niin outoa kaikkien vuosien jÀlkeen mennÀ ja ostaa itselle tekokuusi. Olisin siinÀ ainakin tosi tarkka, ei saisi olla sellainen muovisen oloinen. Jotenkin tuntuu ihan vastenmieliseltÀ kun on niin tottunut oikeaan. Toki ymmÀrrÀn lÀmpöisissÀ maissa vÀhÀn eri. Ja ymmÀrrÀn kyllÀ oikeasti allergiankin ja helppouden. Mutta jokun siinÀ ajatuksessa hiertÀÀ.

Aidossa en sitten taas niin vÀlitÀ onko tuuhea vai harva. Ja mielellÀÀn just pitÀisi olla jostain ulkoa itse kaadettu. Se tuo sille kuuselle paljon arvoa.

Oon tottunut ettĂ€ koristeita tulee lisÀÀ kohti joulua ja sitten kuusi aattona kruunaa sen kaiken 😊

Olisi niin outoa kaikkien vuosien jÀlkeen mennÀ ja ostaa itselle tekokuusi. Olisin siinÀ ainakin tosi tarkka, ei saisi olla sellainen muovisen oloinen. Jotenkin tuntuu ihan vastenmieliseltÀ kun on niin tottunut oikeaan. Toki ymmÀrrÀn lÀmpöisissÀ maissa vÀhÀn eri. Ja ymmÀrrÀn kyllÀ oikeasti allergiankin ja helppouden. Mutta jokun siinÀ ajatuksessa hiertÀÀ.

Aidossa en sitten taas niin vÀlitÀ onko tuuhea vai harva. Ja mielellÀÀn just pitÀisi olla jostain ulkoa itse kaadettu. Se tuo sille kuuselle paljon arvoa.

Oon tottunut ettĂ€ koristeita tulee lisÀÀ kohti joulua ja sitten kuusi aattona kruunaa sen kaiken 😊
KieltĂ€mĂ€ttĂ€ kun Ă€itini ensimmĂ€isen kerran esitti ajatuksen, ettĂ€ hĂ€n hommaisi jouluksi tekokuusen, meinasin tippua tuolilta jĂ€rkytyksestĂ€ đŸ˜łđŸ˜±đŸ˜… Onhan se vĂ€hĂ€n niinku aidot kukat vs. tekokukat
 😬

Takaisin