Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla taitaa kaikki olla H&M ostettu ja tykännyt oon.Mistä löytäää hyviä äitiysfarkkuja?
Vahingossa prismassa törmäsin sellaisiin. Koot loppuivat kesken, eikä ne kooot todellakaan pitäneet paikkaansa.
Housujen nyörit ja kumpparit painaa vatsaa ikävästi vaikka olis kuinka löysät housut.
Tilasin Zalandolta kahdet erilaiset farkut ja jopa vastas kokoa. Aivan ihanat! Kohta jo puhki kulutettu molemmat!Mistä löytäää hyviä äitiysfarkkuja?
Vahingossa prismassa törmäsin sellaisiin. Koot loppuivat kesken, eikä ne kooot todellakaan pitäneet paikkaansa.
Housujen nyörit ja kumpparit painaa vatsaa ikävästi vaikka olis kuinka löysät housut.
Höh! Meillä ei h&m oo enää äitiyspuolta! Eikä ees vauvojen vaatteita!Mulla taitaa kaikki olla H&M ostettu ja tykännyt oon.
No eihän.. :/ Mut siinähän on sitten hyvin perusteltu syy lähteä shoppailu reissulle jonnekkin muualle :DHöh! Meillä ei h&m oo enää äitiyspuolta! Eikä ees vauvojen vaatteita!
Netist ostelu o tänmössel plösöl vaikeeta.
Plösö se täälläkii! Melkii 30kg ylipainoa ja Mamalicious ja New Maternity merkeissä piti koot just jetsullee paikkasa. :)Höh! Meillä ei h&m oo enää äitiyspuolta! Eikä ees vauvojen vaatteita!
Netist ostelu o tänmössel plösöl vaikeeta.