äääh ei jaksaisi odottaa...

linduska

Silmät suurina ihmettelijä
Hei vaan kaikille,minulla on laskettu aika 15.3 ja nyt siis olen n. puoli välissä..ottaa pattiin jo tää odottelu en jaksaisi millään odottaa että vauva syntyy.ja tietty tässä jännittää et jos tapahtuukin jotain kamalaa siis että lapsi vaikka synnytyksessa kuolisi tai vastaavaa...joo oon kyllä niin pessimisti että.miten te olette saanut aikanne kulumaan ? itse en ole tällä hetkellä töissäkään joten päivät tulevat pitkäksi kun avomies on kaiket päivät töissä ja asumme keskellä metsää :D...
 
täältä kans ilmoittautuu yks kotona oleva .. [:D] käyhän nuo päivät hieman pitkiksi ku mies on koulussa, onneksi tekee päiviä vähän oman mielen mukaan .. iltaa kohden sen huomaa, että jahas, taas on oltu vain koko päivä kotona eikä mtn tekemistä !! turhaudun siis aina iltasin tähän tilanteeseen .. toisaalta, kotona on ihan kiva olla .. en kaipaisi töihin, niitä kyllä sitte ehtii tekemään !!
pyykkikone täälä pyörii vähä turhanki ahkeraan, ompa ainaki tekemistä !! [:D]
odottelen vain, että saisin ruveta meidän muuttolaatikoita pakkaamaan ja sit uudessa kodissa järjestämään vauvalle tavaroita .. [:)]
odottavan aika on liiiiiiiiiiian pitkä ..
 
Täällä kans ilmoittautuu yks joka ei millään jaksais oottaa maaliskuuhun [:D] Mä käyn kyllä töissä, mutta silti ei jotenki aika vaan kulu. Kauheesti haluttais jo ostella kaikkea, mutta mies toppuuttelee. Ehkä sitä kohta jotain vois jo ostaakki.
 
Heipsan! Meikäläinenkin on töissä ja pitkää päivää mutta en todellakaan kuulu niihin odottajiin joiden mielestä raskaus on parasta aikaa elämässä! Odotan vauva-aikaa niin kympillä mutta se tuntuu olevan vaan kauempana ja kauempana!
Mulla on ollu suht helppo raskaus eikä pitäis siitä valittaa mutta jotenkin en tunne tätä kehoa omakseni.

Olispa se pieni nyytti jo sylissä :)
 
Minäkään en millään jaksaisi odottaa! Toisaalta kun ajattelee aikaa taaksepäin, niin tuntuu että aika on kyllä kulunut nopeasti, mutta silti tuntuu että maaliskuuhun on vielä niin pitkä aika. Käyn töissä ja omakotitalossa sitä tekemistä tosiaan kyllä riittää, mutta lopetan työt tämän vuoden loppuun ja sitä loppuaikaa olen miettinyt että kuinka hitaasti se sitten oikein menee :D Ja juuri tuo kun linduskakin puhui, että jos jotain kamalaa tapahtuukin ennen synnytystä tai sen aikana, niin sitä välillä ajattelee turhankin paljon.
 
maaliskuuhun tuntuu olevan vielä ikuisuus aikaa, mutta totuushan on se, että se menee alta aikayksikön ku on jo maaliskuu !! [:D]
sitte ihmetellään, että mihin se aika oikein katos ?!?!?!?!?!??!? [:D]
 
Takaisin
Top