Vastaa ketjuun

Mua ärsyttää oikeastaan kaikki kiertoilmaisut ja saan niistä puistatuksia :D tykkään et asioista puhutaan niiden oikella nimillä tai vakiintuneilla "lempinimillä".

Esimerkiksi täällä foorumilla jo yli 4 vuotta pyörineenä en pysty edes kirjoittamaan tiettyjä juttuja,  enkä ole ikinä niitä kirjoittanutkaan enkä nytkään edes teille esimerkiksi pysty. :D mulla alkaa kuukautiset tai menkat, ei muita ilmaisuja. Me harrastetaan seksiä, ei muita ilmaisuja. Olette ehkä nähneet näiden kiertoilmaisut?

Sitten nää prinsessat ja prinssit ja masuasukit ja pienetmiehet, tissittelyt, vaunuttelut! Voi puistatus! Ja sit se että lapsesta puhutaan koko ajan tyyliin "meidän Maija syö, sitten Maija menee nukkumaan   Maija tiputtaa nyt lelun" eikö siitä lapsesta voi puhua normaalisti ja normaalilla äänellä? Tästä esimerkistä en tiiä saitteko kiinni, mut tarkoitan että kun vaikka kaverilta kysyy et mitä sen lapselle kuuluu, vastauksena saa kymmenkunta lausetta jossa jokaisessa esiintyy penskan nimi.

Mulla ja mun miehellä on tosi paljon keksittyjä lempinimiä toisillemme, tosi harvoin käytämme oikeita nimiä, se mua ei haittaa. Koska ne juontaa juurensa johonkin meidän yhteiseen kokemukseen. Varmasti vauvallekin näin tulee, mut se on jotenkin ihan eri asia kun se on itsekeksitty.

Mua nyt muutenkin ärsyttää kaikki :D

Takaisin