ÄRRINMURRIN

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MPOP
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

MPOP

Kommentoinnin ninja
Voi hyvänen aika, onko täällä muitakin odottajia, joista olisi tullut yhtä ärtyisiä kun minä?

Töissä stressi painaa, mikä ei todellakaan vähennä ärtyneisyyttä, mieskin ärsyttää ilman erityistä syytä. Kaikki tutut ja tuntemattomat voisi toivottaa hornantuuttiin!
Sadattelen mielessäni kaikille ohikulkijoillekin, esim. autoilijoille, joka yksikin meinasi eilen ajaa päälleni ja vielä SUOJAKÄYTÄVÄLLÄ kun ei tajunnut katsoa että tuleekohan niitä pyöräilijöitä kun piti niin kuikkia että josko tuohon väliin ehtisi.

HEMMETTI soikoon kun ärsyttää.

Raskaus ajan kiukku emoticon  Ihan tuttua, mullakin oli odotus aikana yhdessä vaiheessa suunnaton ärsytys kaikkia ja kaikkea kohtaan.

Juu tuntuu välillä kyllä niin ärsyttävältä kun ärsyttää :D sekin semmoinen oravanpyörä.. :DD hehe, josko se tästä alkaisi kohtapuolin laantua..

Hei MPOP! Tuo ärsytys on kyllä NIIN tuttua, mulla alkoi se vasta myöhemmin ja jatkunut aika pahana tähän asti. Ja siihen vielä lisäksi kaikki kiukunpuuskat ja hermoromahtukset. Äijä on aika paljon ( liikaa mun mielestä) tietokoneella, töissä mikään ei kelpaa pomoille ja olen kuulemma lapsellinen, kun mietin itseni ja lapsemme parasta ottamalla vähän normaalia rauhallisemmin, se ei tosiaankaan helpota oloa :( Onneks muu suku, ystävät ja työkaverit vähän osaa lohduttaa ja helpottaa oloa. Ite pääsen vähän yli viikon päästä kesälomalle ja siitä jäänkin jo sitten äiteyslomalle suoraan, eli kohta helpottaa :)

Joo kyllä muuten kiukuttaa!!!!!!

Ihan alkuraskaudesta mä vaan itkin. Sillon vitutti se et pitää itkeä ihan joka asiasta vaikka ne on ihan typeriä juttuja. Sit ku se itkusuus jossain vaiheessa helpotti ni olin tossa jokusen kuukauden ihan onnellinen..

Mut nyt sitte! voi hitto ku ärsyttää!!! mun tekis mieli mennä johki vaan hakkaa jotain nyrkkeilysäkkiä. Eniten mua ärsyttää tällä hetkellä mun mies, kaikki siinä. Ja silti ei mikään. Mua ärsyttää ettei se osallistu yhtään miettimään et mitä tähän kämppään pitää hommata vauvaa varten. Se ei auta mua kotitöissä juuri yhtään. Tai auttaa sit jos mä eka kiukuttelen mut ei sekään ny oo kivaa. Ja sit mua ärsyttää ku mun tekis mieli vaan olla ja kiukutella mut silti pitäis jaksaa tehä kaikkee kivaa esikoisen kanssa. Ei kaikki päivät onneks tälläsiä ole, mutta välillä. Tulee huono omatunto ku kiukuttelee ilman syytä mut sit alkaa kiukuttaa se et potee huonoa omaatuntoa tunteista joille ei nyt vaan voi mitään.

Mua ei huvita mikään, ei kiinnosta mikään, ei jaksa tehdä mitään mut ei kiinnostaa vaan möllöttääkään, mitkään käsityöt ei onnistu, ja kaikki on vaan niin perkeleen vaikeeta tänään. mut ai että ku helpotti ku pääs pikkasen paasaamaan.

Mua ärsytti raskausaikana töissä lähes kaikki asiakkaat :D Varsinkin vakkariasiakkaat joiden pitää joka päivä laukoa samoja tyhmiä vitsejä, oli kyllä pari kertaa lähellä etten ärähtänyt jotain tyhmää :) Ja mä oon siinä mielessä kyllä huono asiakaspalvelija että jos mua ketuttaa niin en osaa väkisin vetää hymyä naamalle, joten olin siellä sitten naama rutussa ja varmasti moni sen huomasi, ihme ettei tullut potkuja :D

VOOOI MRRRH JA AAAARRHHGGH! Mulla on tullu tää hirveä v*tutus takaisin! Mulla oli tässä ehkä noin kuukauden verran semmosta tosi seesteistä aikaa ja olin niiin lempeällä päällä ja tosi pirteä. Mut NYT! Oon varmaan puuhaillu niin paljon kaikkea et ei oo oikein ehtiny levätä, ja sit on kaikkea, et pitää lainailla tavaroita ihmisille, pelkään, että ne rikkoo ne ja silti niitä on melkein "pakko" lainata (nää on nimittäin KALLIITA vehkeitä!), tarviin myös niitä ite ku haluaisin omia juttujani tehä!

Lisäks ärsyttää, ku mulla on lääkeresepti uusinnassa ja ku mulla on nää lääkkeet loppu, niin sitten mulla on jatkuvasti tosi v-mäistä hengenahdistusta (olen siis astmaatikko)! Sekin vaan nostaa tätä mun ärsytyskäyrää. Kämppä on ihan sotkussa ja sit ärsyttää vaan, ku en ehi tehä päivän aikana oikeesti yhtään mitään, tänäänki lupauduin osallistumaan yhille kaverin kutsuille ja sit välillä mietin, että pitäiskö perua, kun ärsyttää vaan sinnekin meno! En senkään takia TAASKAAN ehi tehä niitä juttuja, mitä olin tällä viikolla suunnitellu.

Ja nyt kun ois vihdoinki kuukausien jälkeen kiinnostusta tuohon makkaripuolen toimintaankin, niin sitten siitä ei tuu hittovie ikinä mitään. Eletään sit varmaan koko loppuelämä jossain hemmetin selibaatissa! Jipii.

Takaisin