Äitiysvaatteita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaKoo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

SannaKoo

Sanavalmis juttuseppä
Heippa!

Aattelin, että vois olla hauskaa koota tähän ketjuun paikkoja, mistä äitiysvaatteita saisi osteltua. Kotimaan/ulkomaan kaupat ja nettikaupat kiinnostaisi!

Erityisesti kiinnostais oikeesti isokokoisten pöksyt, tai jos joku tietää pk-seudulla ompelimon, joka tekis halvahkolla muokkauksia vanhoihin farkkuihin? Esikoista oottaessa mulla ei ollut yksiäkään oikeita raskaushousuja, mutta nyt oon kerännyt sellaisen vararavintokerroksen esikoisen jättämään nahkalörpäkkeeseen, että kaipaisin jo ehkä ihan tuen vuoks parit oikeet mammahousut...

Eli mistä ootte ostaneet ja minkä merkkisiä laadultaan suosittelette, onks joku ollu ihan sekundaa? Missymom mulla ois harkintalistalla, onko kokemuksia?

En tiedä kokoasi mutta mulla on henkkamaukan aika vähän käytetyt( ostettu ihan lopussa) 42 kokoa olevat housut. Mulla on ne huutiksessa myynnissä... Laita yv: tä jos oot kiinnostunu...

En tiedä kokoasi mutta mulla on henkkamaukan aika vähän käytetyt( ostettu ihan lopussa) 42 kokoa olevat housut. Mulla on ne huutiksessa myynnissä... Laita yv: tä jos oot kiinnostunu...

Huutonet!!! Sieltä saa edullisesti hyväkuntoisia käytettyjä, esim. kalliita imetysvaatteitakin.:)
Oon ite huutanu sieltä itelleni useampia vaatteita (äitiys-ja imetys-) ja olen TYYTYVÄINEN!=)
Ja huuto.netissä on näkynyt myynnissä myös isompia kokoja.

Pientenparhaaksi.fi saa myös imetysvaatteita (oon ite katellu), en muista onko myös äitiysvaatteita.

Antonnina.fi on ainakin muutamia äitiysvaatteita myynnissä (Lopettaakohan tuo koko liike, vai loppuuko vaan meiän naapurikaupungin yksiköt??).

Jos haluaa maksaa enempi niin Espritillä on myös jotain mammavaatteita.

Mieleeni tulee näin äkkihätäseen myös nelly.com, bebes.fi...

Jos likellä on Kärkkäinen niin sieltä saa esim. Mamaliciousin vaatteita.:)

Oon kattonu itelleni Glamourmomin Nursing Bra-imetystoppia. Oon kuullu siitä kehuja, vaikuttaa napakalta ja hyvältä. On kyllä melkosen hintava, mut kattellaan.....;) Sitä saa erimallisina, on siis myös isorintaisille oma mallinsa.

Noniin, näistä sitten lähden metsästämään! Monissa loppuu koot tonne 48 kieppeille, ja tällä pyllyllä tartteis olla jopa isompaa, eli kiitos tarjouksesta ginessa mutta ei mahdu 42 koko enää tälle tädille :)

Moi !!!
Itelläni:
ELLOKSELTA ihanat äitiysfarkut
KIRPPARILTA löysin äitiysfarkkuhameen sekä imetyspaidan hintaan yksi euro, hame oli kahdeksan.. mutta oli kuin uusi.
NICKYSTÄ JA NELLYSTÄ oli pakko käydä hakemassa mustat suorat työhousut mammamalliset, on kyllä tosi mukavat, vaikkakin hintavat.. tykkään kyllä materiaalista koska hylkii karvoja ynnä muuta nukkaa :D

Toivon, että pärjään näillä vähän aikaa..

Kyllä meijän Anton&Nina ainakin jatkaa :) Mä oon sieltä hakenu ne pari äitiysvaatetta, mitä oon ostanu. Elikkä joko netistä tai liikkeestä voi ostaa. Ainakin siis Ideaparkissa Lempäälässä on liike, samoin Nokialla, en tiedä, miten muualla Suomessa. Niin ja Bebesilläkin on liike ainakin Helsingissä Kampissa.

Mä oon myös Nelly.comista ja Ellokselta tilannut joitain äitiysvaatteita :) Tosin sen verran miinusta Nellylle, että käytin housuja (kollarit) kerran ja sen jälkeen oli sauma purkaantunut toisesta polvitaipeesta...!! Ei oo muissa vaatteissa kylläkään ollut ongelmia :)

Sitten on vielä dinodirect.com. Ulkomaalainen nettikauppa, olisko jossain Kiinan kieppeillä. Hinnat ei kyllä päätä huimaa ja valikoima on valtava :) Tuolta todennäköisesti seuraavaksi tilaan jotain :) Kaveri oli itselleen tilannut samasta nettikaupasta jopa hääpuvunkin ja se istui tosi hyvin ja näytti upealta :)

Takaisin