Äitiysvaatteita etsimässä

seija

Vasta-alkaja
Olisiko jollakin tarpeettomia äitiysvaatteita antaa/myydä edullisesti?
Ottaisin mielelläni vastaan kaikenlaisia vaatteita. Maksuista voidaan sopia, maksan tietenkin ainakin postikulut/haen itse.

Housukoko 38-40. Yläosat 38 tai M.

Otan mielläni myös vastaan vinkkejä, mistä äitiysvaatteita saisi edullisesti!
Kiitos :)
 
Tuolla yleisessä raskauskeskusteluissa on parikin keskustelua äitiysvaatekaupoista ja vaatteiden hinnoista. Kannattaa käydä katselemassa sieltä. Löytyvän ensimmäiseltä ja toiselta sivulta.

En tiedä onnistuuko tämä linkittäminen näin, mutta kokeillaan. http://forum.vau.fi/tm.aspx?m=410
 
HM sellanen normikukkarolle sopiva. Ja siellä on sellasia masutuubeja myynnissä (2kpl 12,95€??), niitten avulla omat paidat käy aika pitkään!
 
Mä ostin H&M:ltä pitkähelmaisia trikoopaitoja, taisivat maksaa sen 12,95 kpl. pidän varmasti raskauden jälkeenkin, koska minusta on ihanaa kun paidassa on helmaa![:D]

Tosin H&M:n vaatteet ei kyllä varmaan kestäsiihen, että olen pullauttanut tämän mukulan maailmaan, mutta ovatpahan halpoja. (mikä johtunee siitä, että pienet lapset ovat niitä pienillä kätösillään tehneet. pitää toivoa, että pääsevät kuitenkin kouluun.)
 
Mulla on paljon mm. onlyn pitkähihaisia t-paitoja. (10-15 e/kpl) Venyvät niin, että mahtuu päälle vieläkin ilman ongelmia ja uskoisin, että kestävät venymisen. Sen verran napakkaa kangasta kuitenkin. Eli kivoja myös sitten, kun on taas hoikistunut [:)] 
 
Onneksi on viime aikoina tuo paitamuoti ollut melko pitkää, joten mulla on monta ihanaa lyhythihaista paitaa, jotka käyvät isonkin masun päälle. Samoin kuin lempineuleeni, ihana puolireiteen ulottuva, venyvä ja vanuva harmaa v-kaula-aukkoinen paita. Mahdun sinne kokonaan sisälle, kun pistän polvet koukkuun [:D]
 
Mitä tänään tulleesta Elloksen lehdestä pikaseen selatessa katselin, kyllä se muoti hellii kevät/kesällä mammoja. Mukavan näköisiä tunika-mallisia paitoja, ja pitkiä trikoo t-paitoja. Mietinpä vain, miten aijon selvitä kevät talven.Toppahousuja kun ei löydy mamma-mallia [:D] Kovin olen viluinen ihminen, ja vatsa kasvaa aikast nopeesti.Kun kahta edellistä mietiskelin, olin kolmannella kk:lla jo niin iso,että HUH! Ja ihan normi kokoa olen 38/M muuten.
 
Mamma_76: Toppahousuista... Ite oon ny käyttäny näillä pakkasilla omia lasketteluhousuja. En niitä tietty kii oo saanu mut muuten menee päälle, viä kun henkselit pitää ne ylhäällä ja vetää takin mahan päälle (ja mahan suojaa hyvin kun toppahousut ei sitä suojaa). Pärjää hyvin näillä pakkasilla ja lapissakin pärjäs!! Olis tullu aika tyyriiks lähtee ostaan uusia parin kuukauden käyttöö varten!
 
Yohanna:Kiitti vinkistä! Mulla on tavis lasketteluhousut ilman henkseleitä ja sit toiset henkseleillä. Mietin jos tuon nepparin viereen ompelis tavallisen napin, ja siihen pujottelis kumilenksun. Saattas toimia nuo toisetkin housut, jotka on mun mieleen enemmän [;)] Kevät/talven reissua ajattelin.. 
 
Mäkin olen käyttänyt tavallisia toppahousujani, vaikka vetoketju ei mene tippaakaan kiinni. Pysyvät silti ylhäällä. Ja varmuuden vuoksi pujotin narun vyölenksuihin ja sitten masun yli rusetille. Untuvatakkini on sen verran pitkä, että lämmittää, vaikka vetoketjun kohdalla onkin V-aukko [;)] Nyt kylläkin jännitän sitä, kauanko takki enää menee kiinni navan kohdalta, alkaa tiuketa uhkaavasti. Enkä viittis millään ostaa vajaan parin kuukauden takia uutta takkia...

Äitiyspaidoillekin olis tarvetta, mutta olen onneton shoppailija, en jaksa käydä kaupoissa. Tänään onnistuin menemään yhteen liikkeeseen ja kokeilin useampaa paitaa, ei löytynyt sopivaa. En edes tarvitsisi kuin 1-2 pitkähihaista peruspaitaa.

Aion selviytyä yksillä äitiyshousuilla koko raskauden läpi. Tai no, sain ilokseni joulun alla kaverilta vanhat äitiys-sisäolohousut, mitkä on ihanat pitää. Mutta siis mulla ei ole kuin yhdet kodin ulkopuolella pidettävät äitiyshousut. Ne ovat sentään fiksun näköiset suorat mustat kangashousut.

31+5
 
Toppahousuonkelma ratkesi meillä niin, että löysin vanhempieni luota minulle joskus teini-iässä ostetut mustat reisitaskulliset lautailutoppikset. Ne vaan oli mulle aivan liian isoa kokoa, mutta kun silloin ne vain "oli pakko saada" eikä niitä sitten loppujen lopuksi tullut ikinä käytettyä [:D] Nyt on hyvä, että tilaa riittää ja kun ovat kuin tuliterätkin vielä [;)]
 
Mä en oo raskauden aikana palellu ollenkaan, joten ohkaset paidat ja housut riittää hyvin. Neulepaitoi ei oo tullu mieleenkään kokeilla. Mulla on talvitakkina varkkutakki, josta ei mee kuin kaks nappii kiinni ja siinä päällä toppaliivi. Hyvin on tarjennu kauppareissuilla. Sit ulkotakkeina 90-luvun kouluaikaisia toppatakkei, hyvin mahtuu sisälle kun mallit oli sillon niin väljii. Sit kovemmille pakkasille on toppapuku, siihenkin hyvin mahdun kun vyötärö antaa periksi. Tai no mähän oon nykyään tämmöönen maalaisheitukka, joka ei paljoo ihmisten ilmoilla käy että päällä voi olla mitä vaan eikä kukana nää. Jostain luin, että rinnat ei sais päästä paleleen. No minulla ne on lämpimät koko ajan, ikävän kuumatkin välillä. Kaikista hämmästyttävintä on se, että mies palelee ulkona vaan minä en, oli keli mikä vain.
 
Kiitos vinkeistä! Olenkin juuri tilannut Ellokselta edullisia tarjouspaitoja ym. Ja H&M:ltä kävin ostamassa äitiysfarkut (ihanat!!).

Ps. Miten saan lisättyä viestiin Lilipie-kuvakkeen..? :( Minulla on jo se tehtynä, mutten saa muuta kuin koodisälää ruutuun..
 
Mistä löytyisi farkkuhaalareita? Olen aina niitä himoinnut mutta tukevana ihmisenä ne näyttää hirveältä. Nyt raskaana ollessa voi sitten pitää vihdoinkin :) Kun vaan löytäisi jostain. Ei ainakaan peruskauppojen (seppälä h&M anttila) valikoimiin kuulu [>:]
 
Takaisin
Top