Äitiysvaatteet

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Oletko jo siirtynyt äitiysvaatteisiin tai vaikuttaako raskaus muuten vaatevalintoihisi? Millaisiin vaatteisiin pukeudut tänään? 😊

Artikkelissamme pohditaan oikeaa ajankohtaa ensimmäisille äitiysvaatehankinnoille. Missä vaiheessa raskautta sinä koet tarpeelliseksi suunnata äitiysvaateostoksille?

On ollut nyt useemman viikon käytössä koska annoin periksi. En halunnu viikkotolkulla käyttää samoja lökäreitä enää.😂

En ole vielä hankkinut mitään äitiysvaatteita, kun ei ole ollut vielä tarvetta. Varmaan ekana tulee tarpeeseen jonkinlaiset äitiyshousut sitten kun maha alkaa nykyisissä housuissa ahdistaa. Olen kyllä jo miettinytmyös, että ehkä uuden ulkotakin tarvitsen sitten, jos/kun ei nykyiset jossain vaiheessa mahdu enää kiinni... 😄

Muokattu viimeksi:
Mulla alkoi viime viikolla omat housut ahdistamaan, ja ilokseni ystävä oli säästänyt omia raskausajan housuja mua varten ja ne pääsiki heti käyttöön. Vaikka vatsa ei varmaan vielä ole kasvanu, niin iltapäivästä alkaa yleensä turvottamaan, että nää housut on ollu pelastus! 😮‍💨🙏🏻

Maha ponnahti viime viikonloppuna ja nyt alkaa oikeasti olemaan vaatteet vähissä. Viime viikolla ostin nyt M-koon, eli seuraavan koon normaaleja vaatteita, joiden ulkomuoto sietää vähän vatsan kasvua, mutta ihan hirveän kaukana ei äitiysvaatteista olla. Harmi vain monet perusketjut ovat siirtäneet äitiysvaatteiden myynnin nettiin.

Takaisin