Äitiysvaatteet

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Oletko jo siirtynyt äitiysvaatteisiin tai vaikuttaako raskaus muuten vaatevalintoihisi? Millaisiin vaatteisiin pukeudut tänään? 😊

Artikkelissamme pohditaan oikeaa ajankohtaa ensimmäisille äitiysvaatehankinnoille. Missä vaiheessa raskautta sinä koet tarpeelliseksi suunnata äitiysvaateostoksille?

Täällä on jouduttu jo siirtymään raskaushousuihin. 🙋‍♀️Mua katsoessa ei voi enää erehtyä mistä on kyse ja siksi oon päättänyt että näkyköön.😂 Vähän vaan ärsyttää kun vaikuttaa miten voi pukea paitoja jne. Esim. ainakin noissa mun raskausfarkuissa on tosi matala vyötärö eli paidan on väkisin oltava aika pitkä ja helman alhaalla mistä en oikein tykkää.. 😅 No parit leveälahkeiset mustat raskaustrikoohousut mulla on. Niiden kanssa voi sitten pitää vähän lyhkäsempiäkin paitoja, mutta ärsyttää että tietyt farkku ja paita yhdistelmät on pakko jättää tauolle. 🙄Talvi- ja välikausitakki mulla on onneksi aika väljiä, joten niihin mahdun vielä hyvin. Noh pienet on murheet, mutta huomaan että vähän vaikuttaa omaan fiilikseen🙈.

Mulla on pakko pitää normi farkuista nappia jo auki, muuten ahdistaa, mutta omistamani äitiyshousut ovat liian löysät. Pitäisi ilmeisesti lähteä kaupoille tai sitten vain kulkea verkkareissa

Mulla alkaa just tarpeellinen kevyttoppakki kiristään. Jospa kohta ois pakkasta ja vois siirtyä parempaan takkiin😁

Äitiys leggarit on ollu käytössä jo pitkään. Muuten menee normi vaatteet. Ostin yhet tavan trikoo housut missä korkee vyötärö. Ne on olleet tosi kivat päällä. Takit uskoisin että menee tämänkin raskauden kuten ensimmäisenkin. Ovat sen verta väljät. Ainakin näin muistelen 😆

Mulla ei oo äitiysvaatteita mut käytän muutenkin väljiä tunikoita ja mekkoja niin ne menee vielä hyvin😊

Takaisin