Äitiysvaatteet

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Oletko jo siirtynyt äitiysvaatteisiin tai vaikuttaako raskaus muuten vaatevalintoihisi? Millaisiin vaatteisiin pukeudut tänään? 😊

Artikkelissamme pohditaan oikeaa ajankohtaa ensimmäisille äitiysvaatehankinnoille. Missä vaiheessa raskautta sinä koet tarpeelliseksi suunnata äitiysvaateostoksille?

leveälahkeiset housut ja pitkä&löysä t-paita tänään 😄

Ja äitiysvaatteet yleensä otan käyttöön noin puolivälin jälkeen

Oon käyttänyt jo useamman viikon äitiysvaatteita, tavallisista housuista mahtuu vaan collarit päälle 😅 jotain tavallisia löysiä paitoja pystyy vielä käyttämään.

Täällä kans leggingsit ollut jo pitkään äitiysmallistoa, tuntuu pahalta että housut puristas just tuosta navan alta 😄 onneks pääasiassa voi kotona kulkea missä tahansa lököpöksyissä, toimistolla sitten ollu pari mekkoa mitä pystynyt pitämään. Takki on varmaan se seuraava hankinta, sen verran nafti alkaa rintakehän kohdalta olemaan.

Mä kuljen edelleen normaaleissa vaatteissa. Työvaatteina on muutenkin ulkokäyttöön sopivat haalarit ym. niin niitä ei tarvitsekaan onneksi vaihtaa äitiysmalleihin. Collegehousut ja legginsit mahtuvat edelleen, vain pari niistä on alkanut kiristää, kun pidän pitkään päällä. Viihdyn paljolti tunika+ bolero-yläosilla, niin ei varmasti tarvitse tehdä ostoksia siltä osin.
Paksu talvitakki on vielä kysymysmerkki, jos tulee kunnon pakkasia.

Mä olen käyttänyt nyt jo viikkoja pelkkiä hameita ja mekkoja. Farkut ei ole tuntuneet hyvältä enää pitkään aikaan. Välillä olen kokeillut menisikö päivä farkut jalassa, mutta olen joka kerta joutunut avaamaan napin kesken päivän. Pitääpi lähteä taas kohta hamekaupoille, jotta sais vähän enempi vaihtelua vaatearsenaaliin.

Takaisin