Äitiysvaatteet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Oletko jo siirtynyt äitiysvaatteisiin tai vaikuttaako raskaus muuten vaatevalintoihisi? Millaisiin vaatteisiin pukeudut tänään? 😊

Artikkelissamme pohditaan oikeaa ajankohtaa ensimmäisille äitiysvaatehankinnoille. Missä vaiheessa raskautta sinä koet tarpeelliseksi suunnata äitiysvaateostoksille?

Vaatteet on yleisesti ottaen vaihtunut löysempiin ja farkkujen käyttäminen ei ole enää mukavaa, mutta ihan varsinaisiin äitiysvaatteisiin en ole vielä siirtynyt 😁

Vaatteet on yleisesti ottaen vaihtunut löysempiin ja farkkujen käyttäminen ei ole enää mukavaa, mutta ihan varsinaisiin äitiysvaatteisiin en ole vielä siirtynyt 😁
Joo täällä kans löysemmät vaatteet käytössä, ja sukkahousut oon ostanu kokoa isompana kun alko kuminauhasta ilmestyä painamaan vatsalle 😅 Kokoa isommat liivit piti kyllä ostaa jo tosi alussa, joskus viikon 8 kohdalla. Mut ihan tavisversiot on vielä, ei äitiyspuolen 👍

En ole missään raskaudessa tainnut käyttää oikeasti äitiysvaatteita, paitsi toppatakkiin levennyskappale ja raskaustoppahousut. Muuten pukeudun niin joustaviin vaatteisiin joka tapauksessa, legginsit venyy koko raskauden ja istuu muutenkin. Farkkuja olen pitänyt ehkä viimeksi lukiossa. 😂 Mutta topeista huomasin, että osa oli kyllä jäänyt sitten vatsan kohdalta löysäksi edellisen raskauden jälkeen, joten uusia toppeja piti ostaa.

Mö tilasin vintedistä käytettynä kasan äitiysvaatteita 🙈 En halunnut laittaa paljoa rahaa vaatteisiin joita käytän alle vuoden 🙈😅

Mö tilasin vintedistä käytettynä kasan äitiysvaatteita 🙈 En halunnut laittaa paljoa rahaa vaatteisiin joita käytän alle vuoden 🙈😅
Mä ajattelin kans kirpparilta kattoo toppahousut ja toppatakin, en haluis ostaa uutena noin lyhyeksi aikaa. Asun täällä pohjosessa meren äärellä, nii kylymä tulloo jos ei oo toppavaatteita 🫣

• Tykkään
Reaktiot: AMH
Mä ajattelin kans kirpparilta kattoo toppahousut ja toppatakin, en haluis ostaa uutena noin lyhyeksi aikaa. Asun täällä pohjosessa meren äärellä, nii kylymä tulloo jos ei oo toppavaatteita 🫣
Joo kannattaa! Noi on aika hintavia uutena 🫣 En mäkään pärjäisi ilman toppavaatteita 😄

Takaisin