Äitiysvaatteet

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Oletko jo siirtynyt äitiysvaatteisiin tai vaikuttaako raskaus muuten vaatevalintoihisi? Millaisiin vaatteisiin pukeudut tänään? Voit kertoa myös kuvalla päivän asustasi. 😊

Artikkelissamme pohditaan oikeaa ajankohtaa ensimmäisille äitiysvaatehankinnoille. Missä vaiheessa raskautta sinä koit tarpeelliseksi suunnata äitiysvaateostoksille?
 
Vielä en ole siirtynyt äitiysvaatteisiin, mutta muuten aika löysiä/rentoja vaatteita pitänyt nyt viime viikot. Tuntuu heti ikävältä jos vyötärönauha painaa vatsaa. Onko jollain kokemusta niistä vyötärön isontajista/pidentäjistä? Siis niistä kangaslärpäkkeistä joiden avulla pystyy normi-nousuja käyttämään pidemmälle raskautta?
 
Mä oon vaa ponnarilla saanu lisäjatketta, mm. Työhousuihin🤭 laittaa sen napinlävestä nappiin😁
 
Mä oon vaa ponnarilla saanu lisäjatketta, mm. Työhousuihin🤭 laittaa sen napinlävestä nappiin😁
Samoin! Korkeavyötäröiset farkut olen jo joutunut jättämään kaappiin kokonaan kun tuntuu niin ikäviltä, mutta ns. normaalivyötäröisissä tämä keino käytössä.

Kaupoista jo koettanut löytää hyvät perus mustat farkun tyyliset äitiyshousut, mutta vielä ei ole lykästänyt tämän suhteen.
 
Mä käytän arkena vaan ns. Treenitrikoita ja legginssejä, omat puristaa jo sen verran, että täytynyt kaivaa parit mama mallin treenitrikoot tuolta jemmasta.
 
Ostin yhdet äitiysfarkut ennen joulua. Ne tuntuvat jotenkin oudoilta päällä, kun on tottunut että vyötäröosa tukee vatsaa ja nyt kankainen etuosa vain antaa mahan pullahtaa eteen 😄
 
Onneks on ollut niin kylmä, että olen voinut monta viikkoa putkeen käyttää pelkkiä löysiä neulemekkoja ja legginssejä. Mitään kiristävää tai puristavaa en laittais mielellään muutenkaan päälle, mut nyt noi villakaavut on ekstrahyvät!
 
Mulla alko tosi varhain jo tuntua ikävältä alavatsalla kaikki pienikin paine ni hain prismasta jotku äitiyslegginsit ja oli kyllä niin ihana vapaus heti 😄 ei ne mitenkää lörpsöttäny vatsalta, lähinnä vaan ei ollu painavaa resoria vaan ihana iso venyvä kangas siinä vatsan päällä. Ne on ollu vakkarivaatetus siitä asti, sittemmin oon jo parit lisäpöksytki hankkinu kun ei yksillä kauaa pärjää 😄
 
Täälläkin useammat legginsit hankittuna eilen. (Tosin niitä odotellessa) farkut sai jäädä kyl kaapin perälle aika nopeasti.
 
Yhdet äitiysfarkut tuli hommattua viikko sitten ja muuten mennään leggareilla 😅
 
Mulla alko tosi varhain jo tuntua ikävältä alavatsalla kaikki pienikin paine ni hain prismasta jotku äitiyslegginsit ja oli kyllä niin ihana vapaus heti 😄 ei ne mitenkää lörpsöttäny vatsalta, lähinnä vaan ei ollu painavaa resoria vaan ihana iso venyvä kangas siinä vatsan päällä. Ne on ollu vakkarivaatetus siitä asti, sittemmin oon jo parit lisäpöksytki hankkinu kun ei yksillä kauaa pärjää 😄
Jes, en edes tajunnut prismasta etsiä - Sinne seuraavaksi! Meni jo kauppakeskuksessa hermo, kun ei paikallisen Lindex/hm/kappahl myymälöistä löytynyt, vaikka verkkokaupan kautta myyvät.
 
Jes, en edes tajunnut prismasta etsiä - Sinne seuraavaksi! Meni jo kauppakeskuksessa hermo, kun ei paikallisen Lindex/hm/kappahl myymälöistä löytynyt, vaikka verkkokaupan kautta myyvät.
Joo sama homma! Mistään ei tuntunu löytyvän, paitsi just prismasta sit 😄 ihan ihme homma että just edes jossain Lindexillä ei ollu yhtään mitään 🤔
 
Joo sama homma! Mistään ei tuntunu löytyvän, paitsi just prismasta sit 😄 ihan ihme homma että just edes jossain Lindexillä ei ollu yhtään mitään 🤔
Vuosia sitten shoppaillessa sitä aina vahingossa eksyi mammavaatteiden puolelle, kun eteni rekiltä toiselle 😅 ajat on toiset
 
Onko täällä muita, jotka eivät tykkää ollenkaan äitiysvaatteista? 🫣 Itselle ne on olleet aina inhokkeja 😂 kuitenkin pakko käyttää varsinkin äitiyslegginssejä, kun tavalliset housut ei mahdu enää jalkaa. Vatsa alkaa olla jo aika iso! Raskauspaitoja/ mekkoja mulla ei montaa ole, vielä on mahtunut osa vanhoista mekoista päälle ja sitten olen ostanut tavallisia vaatteita vaan kokoa, kahta isompana.
 
Onko täällä muita, jotka eivät tykkää ollenkaan äitiysvaatteista? 🫣 Itselle ne on olleet aina inhokkeja 😂 kuitenkin pakko käyttää varsinkin äitiyslegginssejä, kun tavalliset housut ei mahdu enää jalkaa. Vatsa alkaa olla jo aika iso! Raskauspaitoja/ mekkoja mulla ei montaa ole, vielä on mahtunut osa vanhoista mekoista päälle ja sitten olen ostanut tavallisia vaatteita vaan kokoa, kahta isompana.
Tykkään käyttää aika paljon erilaisia trikoomekkoja ja ne menevät ainakin vielä hyvin päälle! Normaalit sukkahousut on joutunut kyllä laittamaan kaapin perukoille ja mielestäni mammasukkikset ovat ihanat 😍 ja vielä äitiysaluspöksyt niin on kyllä mukava olla 😅 Yhtään äitiyspaitaa tai -housuja en noita sukkiksia lukuun ottamatta ole hankkinut
 
Legginsejä mä oon muutamia ostanu mut paidoissa menny vieläki vanhoilla tai just ostanu kokoo isompaa. Yhen mamma melonta löysin alesta et siinäpä ne. Yritän mahdollisimman vähällä mennä🙈
 
Takaisin
Top