Äitiysvaateostokset: helsinki, vantaa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja newi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

newi

Näppärä viestien naputtelija
Olen menossa Helsinkiin ja ajattelin käydä äitiysvaateostoksilla. Ainakin täytyisi hankkia kunnon talvitakki. Osaako joku sanoa millaista äitiysvaatevalikoimaa Jumbon kaupoissa on, vai kannattaako suunnata suoraan Helsingin keskustaan ja mihin siellä? :)

Jumbossa on melestäni sillä tavalla heikko valikoima, että ei ole yhtään äitiyden erikoisliikettä. Äitiysvaatteita sieltä löytyy kyllä useammastakin ketjuliikkeestä (H&M ainakin), mutta valikoimaa en sen enempää osaa arvioida.

Helsingin keskustassa on Kampissa (Kampin kauppakeskuksen kolmas kerros) Bebes, jossa on ihania vaatteita ja Kruunuhaassa (Liisankatu 6) on Lapsenpäästäjän Puoti, jossa on myös ihania vaatteita :) Molemmissa kaupoissa myös kaikkea muuta ihanaa <3 Keskustastahan tietysti löytyy myös ne ketjuliikkeet. :)

Kampi lähellä fredan varrella on myös Fiilinki, jossa äitiysvaatteita. Oma suosikkini on kuitenkin ehdottomasti Bebes!

Mä oon tähän mennessä ostanut sieltä parit legginsit, yhdet farkut ja yhdet verkkarit sekä yhden trikoopaidan. Hinnat on olleet 9,90-29,90/kpl. Toki valikoimasta löytyy myös jotain kalliimpia merkkejä. Imetysliivit on jotain 30-50€ mutta ei kai hyviä halvalla saa mistään. Bebesissä on sen verta laaja valikoima ja mun makuun kivoja värejä ja malleja, että luultavasti ostan kaikki liivit sieltä (kunhan tiedän mihin kokoon tää rintojen koko tasaantuu..)

Mie oon tykänny käydä Lapsenpäästäjän puodissa, aivan loistava palvelu ja laadukkaat vaatteet. Hinnat on ollu semmoista alk. 40,00 €.

Takaisin