Äitiysuimapuvut? Äitiysvaatteet?

Laila

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Heippatirallaa.

Tarvitsen äitiysuikkarit TURUSTA perjantaihin mennessä. Onko kellään antaa vinkkiä mistä saa ostettua? Yritän tosissani pitää huolta itsestäni ja uiminen nyt on miellyttävin liikunta jonka tiedän :)
 
Tarvitsetko välttämättä juuri äitiysuikkarin? Entäs jos ostat vaan isomman tavisuikkarin. Napakka materiaali kestää päällä myös rintojen kohdalta mutta joustaa vatsan alueelta.

Been there, done that. :wink

Uiminen on kyllä parhautta niin pitkään kuin kohdunsuu supussa.
 
Oma kokemukseni tavallisesta uikkarista... mulla ei toiminut. Voin sen verran kertoa että tilasin kivan kokouikkarin ja vieläpä laadukkaana ellokselta kokoa 42 ja normaali kokoni ennen raskautta 38-40. Se oli liian pieni eli meni vaihtoon jossa otin koon 44 sitä koitin juuri eilen ja liian pieni, palautukseen. En halua enää arvailla ja maksaa normiuikkarista kun en mä tästä enää pienene puoleen vuoteen.

Kiitos vastauksesta Guang :)

Onko jollain tietoa mistä saa nimenomaan äitiysuikkarit Turusta???????
 
jos et tykkää näyttää keskivartaloa, niin tankini-malli vois toimia. Oletko jo kiertänyt peruskaupat, kuten Wiklundin ja urheiluliikkeet? Sovittamalla löytyy paras malli, ja sehän voi olla ihan normimallistostakin jos tuuri käy.
 
Höh kukaan ei siis tiedä varmuudella mistä saa ÄITIYSUIKKARIT :sad001 kiitos kuitenkin vastanneille. Itse en käytä bikinejä. Tankineja on kaksin kappalein. Saatan kokeilla niitä. Kiitos Toffee :)
 
Hmm, veikkaisin että nettiliikkeistä löytyy, esim Zalandolla olen joskus muistaakseni törmännyt äitiysuikkareihin. Harmi vain, että perjantaihin mennessä ei ehdi. :sad001

(Itse käytin myös isompia bikinejä.)
 
Prismassa on ainakin ollut sellainen "vatsaystävällinen" uikkari. Ei urheilumalli, vaan kaarituellinen, niskan taakse sidottavat nauhat ja vatsan kohdalla rypytystä jota voi siirrellä tarpeen mukaan. Päättelen, että kun toimii makkaroiden kanssa, niin toimii myös raskaudessa. En sit tiedä missä koossa löytyy, mutta voihan sieltäkin käydä katsomassa jos et kaaritukia vierasta.
 
Takaisin
Top