Äitiyssukkiksia juhlaan?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Quara
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Quara

Puuhakas puhuja
Onko kukaan törmännyt juhlasukkahousuihin? Ei ole vielä akuuttia, mutta viime juhlat menin stay-upeilla, koska jostain syystä kaikki sukkikset on väh. 40 denieriä ja mattaapintaisia, mummomallisia tukisukkahousuja. Minä tahtoisin kovasti ohuet (10-20 den), kiiltävät sukkahousut. Ei niiden tarvitsisi tukea, kun vain juhlissa ovat jalassa.

Ainakin H&M:ssä on äitiyssukkahousuja. Valikoima saattaa tosin liikkeittäin vaihdella aika paljon / olla loppu tms joten kannattaa vaikka pirauttaa ja kysyä varsinkin jos pidemmältä joutuu lähteä hakemaan! 

niitä paksuja ne myyvät sielläkin. Tosin en ole pääkaupunkiseudun joka H&M:a käynyt katsomassa ja valikoimat voivat vaihdessa. Stockmann ja Sokos myyvät vain paksuja ja mattapintaisia. Bebesin sivuilla oli vain paksuja.

Minä kun niin toivoisin, että nämä kintut kiiltäisivät myös raskausaikana.[:D] Stay-upit ei ole kivat, kun hikoilen kuitenkin koko ajan enemmän ja enemmän.

Viimeks kun kävin Jumbon H&M:ssä niin siellä oli niitä kiiltäviä juhlasukkiksia odottajille. Mut tästä on kyllä ainakin kuukausi. 

Kiitos, eli niitä siis on kuitenkin. [:D] Tapiolassa ja Ompussa on kai vain huonommat valikoimat.

Velä kun jostain löytäisin kevääksi iltapuvun, ettei tarvitsisi lähteä teettämäään tai tehdä itse. Kaikki hameet tuntuu olevan lyhyitä...

Ensin siis haluan kinttuni kiiltämään ja sitten tahdon peittää ne...[&o]

Joskus luin jostain vinkin.. oliskohan ollut NiksiPirkasta... kääntää sukkikset niin, että etupuoli tulee taakse ja näin ollen se "muhkeampi" puoli tulee mahapuolle. En mä ihan tosissani tätä kirjoittanut, muistui vaan mieleen moinen ja silloin jo sitä päivittelin, että hohhoijakkaa! [:D] Lindexillä on joskus ollut sukkahousuja odottajille, en tiedä tämän päivän valikoimia.

Mä ostin juuri Lindexiltä sukkahousut. Olivat tosin paksummat kuin ihan ne perinteiset Tarjoustalon kolme eurolla sukkikset. Valikoimaa ei niin kauheasti ollut, mutta kannattaa käydä katsomassa.

Lindexillä on edelleen aivan ihania sukkahousuja, ei ole hurjan paksut ja ihan naurettavan ihanat päällä, mutta ei ole sellaiset oikein kiiltävät! Ei kyllä ole mummo-mattaakaan, mutta ei ehkä sellaiset mitä haet. Muuten voin suositella, tosi hyvät sukkahousut ja tuntuu ihanalta päällä!!![:D]

Minä luovuin kokonaan sukkahousuista muutama vuosi sitten ja sen jälkeen pelkkiä stay-upeja käyttänyt. Myös nyt itsenäisyyspäiväjuhlissa viikko sitten. Ei tartte erikseen etsiä mammamalleja, senkun vedin ne aiemmin hyväksi havaitut jalkaan [:D]

Jos ei löydy kimallesukkiksia, mutta sellaset haluaa voi ne myös huijata: normisukkikset jalkaan ja sumutetaan niitten päälle kimallusta/glitteriä tms. sisältävää hiuslakkaa.

Keksitty joskus pers'aukisena opiskelijana ja toimivaksi havaittu. Lisäplussana se, ettei sukkahousut mene niin helposti rikki, tai jos menee niin ei lähde purkautumaan.

Kokeile laittaa tavalliset vähän isompaa kokoa olevat sukkikset väärinpäin jalkaan. Mulle myivät stockalla 44-46 kokoiset villaleggingsit ja käskivät laittaa väärinpäin, ja ne todella sopivat!! [:D]  Luulisi toimivan myös kiiltäviin sukkiksiin. Tää on ilmeisesti joku vanhankansan viisaus, koska myös olen muilta tahoilta saanut neuvoja että loppuvaiheessa verkkarit väärinpäin jalkaan.

ja vielä vertailun vuoksi, olen normaalisti kokoa 38..

Takaisin