Äitiyspakkaus

Cinderella10

Silmät suurina ihmettelijä
Hei teille kaikille!

Osaako teistä kukaan sanoa, että kuinka nopeasti äitiyspakkauksen saa kotiin kun neuvolasta saadut paperit on lähetetty  Kelaan?
 
Se riippuu ihan siitä millaset jonot on sun paikkakunnallas Kelalla.
Jotkut saaneet viikossa, itelle tuli noin 2 viikon kuluttua :)
 
Joo meil kesti about 3vkoa, asuttiin vantaalla kun tilattiin ja Hyvinkäälle kun muutettiin niin viikko ehdittiin asua ja paketti oli noudettavissa :) Täällä kuulemma lyhyemmät jonot :)
 
Kaiketi on se käytäntö että äitiyspakkaus lähetetään kahden viikon sisään päätöksen antamisesta.  Mutta siinä päätöksenantovaiheessa saattaa sitten kestää.  Mä odottelin omaani (päätöstä siis) muistaakseni kuukauden (esikoisen kohdalla siis, kakkosesta ei ole vielä edes haettu).  Sen jälkeen pakkaus tuli muistaakseni reilussa viikossa.
 
Moi!

Mulle oli eilen tullu "hyväksytyn paperit" kelalta ja niissä luki jotain viikosta tai parista. Olisin toivonut pitempää toimitusaikaa koska meillä on muutto edessä huhtikuun lopulla - nyt joutuu taas enemmän raahailemaan tavaraa :)
 
Meille tuli postin saapumisilmoitus melko tarkalleen 4 viikon kuluttua siitä kun paperit oli lähetetty Kelaan. Asutaan Helsingissä ja tämä oli vuoden 2009 loppukesästä että saattaapi olla että tilanne on johonkin suuntaan muuttunut :)
 
eipäs mennytkään kahta viikkoa että paketti tuli, maanantaina sain lapun että kahden viikon kuluttua tulee mutt aolikin positiivinen yllätys kun tulikin jo tänään :)
 
Viives, oliskin outoa, jos oisit saanu 2011 pakkauksen - sitä kun ei oo julkastukaan vielä ;) Mutta siis joo, ikävää alkuvuodesta syntyville, että saa edellisvuoden pakkauksen, kun niitä kuitenkin vuostolkulla jää "yli" niin ehkä osaisivat jotenkin arvioida menekkiä paremmin? Mutta toisaalta, niin upea etuus se kyllä on, että itse kyllä pääsisin harmistuksen yli :)
 
Takaisin
Top