Äitiyspakkaus 2018

Nähtävästi voi :D tuumi että puhalletaanko tytölle ilmapalloks.. :P liukuvoidettakaan ei oo kyllä pahemmin milloinkaan tarvinnu vaan sitäkin olis ollu innokas jo testaamaan samana iltana.:hilarious:
 
Suosittelen kyl ekana kertana synnytyksen jälkeen käyttämään liukkaria, ihan vaikka hätävarjelun liiotteluna:wink kovin varovasti saa (ainakin täällä) edetä sen ekan kerran... pelottaa hiukan mua ja miestä jos sattui! Jokseenkin neitseeliinen olo pelkojen kanssa jos se nyt alkuunkaan mahdollista synnytyksen jälkeen:D
 
En oo kertaakaan ekan synnytyksen jälkeen pystynyt olee ilman liukkaria, mulla ikikuivu limakalvot tuolta :meh:
 
Mulla tyttö tuli nyrkki edellä pihalle niin kyllä sitä sillon alkuun olis tarvinnutkin varmaan jos olis mtn kärsiny tehdäkään.. :P meni nimittäin sen takia useampi kk ennen kuin kykeni mihinkään, yritystä oli vaan ei onnistunu. Saas nähdä murjooko toinen samalla tavalla tullessaan.
 
En oo kertaakaan ekan synnytyksen jälkeen pystynyt olee ilman liukkaria, mulla ikikuivu limakalvot tuolta :meh:

Ootko kokeillut paikallisia estrogeenivalmisteita? Mulle vinkkas niistä lääkäri alatutkimuksen yhteydessä kolmisen kk synnytyksen jälkeen kun edelleen oli kuivaa kuin saharassa. Saa apteekista ilman reseptiä.

Muoks. Niin nyt raskaana ei toki varmaankaan voi käyttää, mutta meinasin sitten synnytyksen jälkeen.
 
Ootko kokeillut paikallisia estrogeenivalmisteita? Mulle vinkkas niistä lääkäri alatutkimuksen yhteydessä kolmisen kk synnytyksen jälkeen kun edelleen oli kuivaa kuin saharassa. Saa apteekista ilman reseptiä.

Muoks. Niin nyt raskaana ei toki varmaankaan voi käyttää, mutta meinasin sitten synnytyksen jälkeen.
En oo kokeillut, kiitos vinkistä:)
 
Haettiin keskiviikkona äitiyspakkaus kun tultiin reissusta kotiin. Oli kyllä ihana pakkaus! Talvihaalari tuntui tosin ihan jättimäiseltä syksyvauvalle. Mutta eiköhän sillekin käyttöä tule ainakin pussimuodossa :)
 
Äitiyspakkaus tuli vihdoin torstaina ja eilen haettiin ja tutustuttiin siihen :grin vähän pelottaa miten esikoinen vauvaan suhtautuu kun oli jo pakkauksesta niin mustasukkainen o_O sieltä sai ottaa sen kirjan ja pehmon itselleen, niitä on nyt sitten koko aamu taas ihmetelty :p

Pakkaus vaikutti mukavalta enkä nähnyt vaatteissa virheitä kun nopsaan kävin ne läpi. Mutta yksi body(harmaa raidallinen 68-74 cm) puuttui meidän pakkauksesta. Täytyy kattoo jaksaako reklamoida, se menee kuitenkin siinä noin 9kk iässä jos on esikoisen kaa samaa kokoa ja niitä vaatteita meillä kuitenkin on vaikka kuinka paljon. Mutta oli ne vaatteet vaan pieniä taas kun katseli :eek:
 
Mä sain just tänään aamulla viestin, että pakkaus on noudettavissa. Oon sopivasti tänään ottanut yhden ylimääräisen vapaan, niin voidaan hakea esikoisen kanssa paketti heti kun vaan liikkeelle päästään :) katsottiin jo äsken etukäteen esikoisen kanssa mitä kaikkea paketissa on ja esikko kysyikin onko nuo isoveljen vaatteita :hilarious: selitin kyllä, että ne on pikkusiskolle, mutta että isoveli saa niitä kyllä katsella ja hypistellä. Kirjan kohdalla tuleva isoveli sanoikin, että hän voi sitten Paulle lukea kirjaa :love7 ihana pieni iso poika :Heartred
 
Pakkaus vaikutti mukavalta enkä nähnyt vaatteissa virheitä kun nopsaan kävin ne läpi. Mutta yksi body(harmaa raidallinen 68-74 cm) puuttui meidän pakkauksesta. Täytyy kattoo jaksaako reklamoida, se menee kuitenkin siinä noin 9kk iässä jos on esikoisen kaa samaa kokoa ja niitä vaatteita meillä kuitenkin on vaikka kuinka paljon. Mutta oli ne vaatteet vaan pieniä taas kun katseli :eek:

Se taitaa olla se sama harmaa-raidallinen body, jonka kaula-aukosta moni on reklamoinut... ovatkohan ottaneet sen tarkoituksella pois pakkauksesta? Sitten kyllä luulisi, että laittavat korvaavan tuotteen tilalle...
 
Ei ainakaan mun pakkauksessa lukenut, että oltas otettu pois. Se lautanen oli korvattu kuumemittarilla, sen verran luki saatekirjeessä. Mutta juu, antaa puuttua, meillä tosiaan on niitä isompia vaatteita niin paljon. Voihan olla, että jos pakkaaja on jättänyt laittamatta viallisen ja tarkoitus on ollut laittaa se myöhemmin ja on unohtunut. Ei voi tietää...
 
Takaisin
Top