Äitiyspakkaus 2011

Cinderella10

Silmät suurina ihmettelijä
Hei!

Sellaista teiltä kysyisin, että onko teistä joku jo tilannut äitiyspakkauksen niin, että olisi saanut tuon tämänvuotisen pakkauksen?

Itse pitäisi lähettää nuo hakemukset ihan lähiaikoina, mutta olen vielä odotellut lähettämistä, sillä haluaisin mielummin tuon tämänvuotisen pakkauksen. Siinä on mukavammat värit! ;) Toki sitä pitää olla kiitollinen ylipäätänsä pakkauksesta! Se on hieno etuoikeus!

Hyvää kevättä ja odotusta teille kaikille!

Minä laitoin just tänään postiin. Odotellaan sit jännityksellä mikä sieltä tulee. Tämänvuotisen minäkin haluaisin, mutta aina ei mee nallekarkit tasan. Vai miten se meni.emoticon

Siihen hakemukseen voi laittaa lisätietoja -kohtaan toiveen että saisi sen uudemman pakkauksen.  Näin luin siis jostain Kelan sivulta.  Ite taas kiirehdin hakemusta että sain tän 2010 pakkauksen, se on ihana :)

Kuulin villin huhun jostakin että 2011 ja 2012 on sama pakkaus jaossa emoticon
ja jotta jatkossa pakkaukset kilpailutetaan vain joka toinen vuosi.

Nikitys: Vuoden 2011 pakkausta jaetaan vuoden 2012 elokuuhun, joilloin tulee uusi pakkaus, jota taas jaetaan vuoden 2013 loppuun. Kela yrittää tällä tavoin siirtää pakkauksen vaihtumisen vuoden alkuun, ettei tulis tätä joka vuotista "saanko uuden vai vanhan pakkauksen"-rumbaa vaan joka vuosi automaattisesti vuoden alusta tulisi se uusi jakoon:)

Marakatti: Luin tänään Kelan sivuilta, että tänään on alettu jakaa vuoden 2011 pakkausta! :)
Itsekin odottelin papereiden lähettämistä aivan viime hetkeen, jotta uuden pakkauksen saisin!
Ainakaan vielä ei ole päätöstä minulle tullut, joten uskon saavani sen uuden!
Hyvää odotusta sinulle! :)

Pakko tännekin huhuilla vaikka mulla on tuolla kirpputoripalstalla jo ilmoitus:
JOS joku raaskii niistä uuden pakkauksen hymynaamatumpuista luopua niin ostaisin enemmän kuin mielelläni!

Hei!

Iloisia uutisia kaikille vuoden 2011 äitiyspakkausta odottaville! Tänään hain postista uunituoreen pakkauksen! Oli kyllä tosi ihana! :)

Hyvää odotusta ja kesää kaikille!

Ihan mielenkiinnosta tässä lähin kyseleen? Et onks se 2011 pakkaus oikeesti noin tosi harmaa sisällöltään? Ku Kelan sivuil näyttää ainakin aika tylsältä... Itellä ku on laskettu aika 9.4.12 ja vissii saan sit ton 2011 pakkauksen...

eiks se sisältö oo iha sama muuten että uudemassa on enemmän vaatetta mutta noi pikku vihkoset on jääny pois..

milli79 kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta tässä lähin kyseleen? Et onks se 2011 pakkaus oikeesti noin tosi harmaa sisällöltään? Ku Kelan sivuil näyttää ainakin aika tylsältä...

On valitettavasti munkin mielestä aika väritön ja tylsä. Mut enenpää en valita kun kuitenkin tarpeeseen tulee ;)

2010 pakkaus on munkin mielestä ihana! Mutta... meillä on jo kolme bodya hajonnut ekassa käytössä! :( Se khakinvihreä, sienibody ja Pikkuset-merkkinen raitabody. Lähetin Reimalle sen sienibodyn ja khakinvihreän. Takas tuli uusi vihreä ja tod. näk. 2011 pakkauksesta (?) valkoinen, jossa pieniä sydämiä ja SEKIN hajosi. Sitä raitabodya en viitsinyt enää lähettää, kun lähettäisivät varmaan taas jonkun, joka menee heti rikki :( Sikäli olen aika pettynyt äitiyspakkaukseen. Aionkin Reimalle pistää postia asiasta. Kyllä lastenvaatteiden ehdoton kriteeri on kestävyys!!

Meillä lähti siitä pienestä kietaisubodystä neppari irti ekakäyttökerralla. Ja ne pakkauksen ruskeat housut on tehty paremmin ruokituille lapsille kuin meidän Emmi, vyötärö lepattaa hullun lailla vaikka lahkeet alkaa käydä lyhyiksi :)

Tattibody on just tulossa käyttöön, se on minusta ihana, toivottavasti kestäis edes hetken.

Takaisin