Äitiyspakkauksen 2027 kuosien äänestys

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Kelan sivuilla (täällä) voi nyt äänestää vuoden 2027 äitiyspakkauksen haalarin ja makuupussin kuoseista. 😊 Mitkä on sinun suosikkisi?

Itse tykkään haalareista eniten tuosta missä on peuroja/kauriita (mitä lie bambeja). Se on suloinen eikä vaikutelma ole yhtä harmaa kuin pupuversiossa. Makuupusseista oikein mikään ei nappaa. Ääneni annoin niistä tiikereille.

Mäkin tykkäsin tuosta peurakuvioisesta toppahaalarista eniten. Vähän liikaa tulee Gugguu mieleen noista haalareista tosin, eikä Gugguu ole mieleeni.

Tuo hanhikuvioinen makuupussi on aivan ihana, mutta eihän se tule koskaan voittamaan, koska "tyttöväri". 😭

Ompas harvinaisen kivoja ja jopa värikkäitä kaikki😍. Haalaritkaan ei ole niin tummia tai siis lähes mustia kuin aiempina vuosina. 😍 Mun äänen sai peura/oravahaalari ja tiikeri/laiskiaispussi. 🤗

Mä äänestin pupuja ja hanhipussia 😊 Noi mitkälie kuusipeurat teki niin vahvasti ai-vibat (ei pakosti oo tekoälyllä tehtyjä siis, mutta jotenki mittasuhteet yms otti silmään väärällä tapaa 😅) että vaikka muuten peurat ja oravat olis kivemmat, niin eivät saaneet mun ääntä 😅 hanhipussi oli söpööö 😍 tiikeripussista tuli olo että miks vanhan laiskiaispussin päälle on lätkitty uusi elementti, vähän sekava 😅

Täälläkin tykätään oikeastaan kaikista kuoseista, eli tosi kivat vaihtoehdot kaikkineen! Voiton kuitenkin vie haalareista ehdottomasti tuo, missä ei ole eläimiä, ja makuupussista taas hanhet. :smiling face with heart-eyes:

Mun silmään tuo hanhikuosi on taas enempi "poikaväri", mutta muutoin nämä ovat kyllä tosi neutraaleja ja kivasti muihin yhdisteltävissä. Makuupussin osalta musta ei ole värillä niin väliä, mutta olisi kiva että siinä olis jotain eläimiä - jos sen avaa vaikka leikkialustaksi reissussa, on siinä sitten pienelle katseltavaakin tarjolla. Nuo hanhet on ylisöpöt, mutta tiikeri+laiskiais kuviokin on ihana.

Takaisin