Äitiysmallisia urheiluvaatteita

Soraya

Oman äänensä löytänyt
Heips,
Onko tiedossa, että mistä löytäisi suht edullisesti hyviä urheilu-/jumppavaatteita, jotka olisi suunniteltu raskaana oleville? Mun juoksuhousuissa on tosi ohut kuminauha vyötäröllä, painaa ikävästi vaikka jättääkin sen mahan alle. Ja pitkähelmaisia urheilutoppeja kaipaisin myös, eilen kolusin kaksi urheilukauppaa, mutta mitään suoraan äitiysmalleja en löytänyt. Ostin sitten kuitenkin tiukat, venyvät capri jumppahousut, joissa on aika leveä vyötärökuminauha, joka tulee mahan päälle mutta ei paina. Ja pitkähihaisen jumppapaidan löysin, jossa pitkä helma. Mutta kun ei noi oikein ole sitä mitä tarvitsisin, varsinkaan kun maha tästä koko ajan suurenee...

Ja jos on tiedossa jotain liikkeitä niin vinkkejä niistä, noi verkkokaupat ei ole saaneet mua vielä innostumaan (toki niistäkin voi linkkejä laittaa).

Kiitos etukäteen![:D]
 
Ei mulla vinkkejä kaupoista ole, mutta mulla on esimerkiks Adidaksen jazzhousut (tai mitkä lie jumppatrikoot), jossa on sellainen kaksinkerroin taitettava lantio-osa. Nyt kun maha alkaa kasvaa, sen lantio-osan voi kääntää ylös suoraksi. Niissä ei siis oo oikeestaan mitään varsinaista kuminauhaa.  Luulenpa, että niistä tulee mun suosikkijumppahousut. Mulla on myös yhdet niin matalat housut, et ne jää mahan alle. Et kyllä noita tavallistenkin joukosta voi jotain sopivaa tuurilla löytää.. Toinen asia on se, että miten monta kauppaa sitä jaksaa kiertää ja onko sellaisia just nyt valikoimissa.

Tuo paitaongelma alkaa kyllä olla jo melkoinen, kaikki jumppapaidat nousee ylös ja jättää mahaa paljaaksi.. Tosin kyllä nää kuukaudet selviää sitte vaikka jollain h&m:n tai gina tricoon pitkänmallisella topilla.. Sais vaan hankittua lisää sellasia.

Mun mielestä äitiysvaatteiden löytäminen ylipäänsä on ollu tosi hankalaa.
 
Takaisin
Top