Äitiysloma

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja alina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
[font="times new roman"]Höh, minä taas sain päiväraha päätöksen ja pakkaus päätöksen vajaassa viikossa mutta äitiyspakkausta odotellaan edelleen! (nyt tosin menny vasta se täys viikko) mutta odottavan aika oon piiiitkä! myös sitä marraskuuta odotellessa! ja minä kans jään 30 pv ennen lomailemaan!

Kelan sivuilla voi pankkitunnuksilla kirjautua katsomaan omien hakemusten tilannetta. Verkkopalveluun pääsee kelan pääsivulta oikealla olevasta linkistä 'kirjaudu sisään'. (http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf?Open)

Siellä näkyy kaikki hakemukset ja myönnetyt kelakorvaukset. Tuon palvelun kautta äitiysavustusta ja vanhempainrahoja jne. voi hakea myös sähköisesti.

ALKUPERÄINEN: Tools

Kelan sivuilla voi pankkitunnuksilla kirjautua katsomaan omien hakemusten tilannetta. Verkkopalveluun pääsee kelan pääsivulta oikealla olevasta linkistä 'kirjaudu sisään'. (http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf?Open)

Siellä näkyy kaikki hakemukset ja myönnetyt kelakorvaukset. Tuon palvelun kautta äitiysavustusta ja vanhempainrahoja jne. voi hakea myös sähköisesti.

Tuolla tosiaan näkyy skannaukset pari päivää ennen kuin kirjeposti kolahtaa luukusta jos päätökset on tehty. Että kurkistakaa sieltä jos olisi vaikka jo tietoa[:)]

mä oon jo niin monesti kurkkinu tonne kelan sivuille ja aina pettyny!! ei koskaan oo mitään tietoa siitä et ois mahollisesti käsitelty mun äitiyspäiväraha asia. oiskohan ne unohtanu kokonaan. :P ei ois mikään ihme!

Mulla tuli ainaki äippäraha ja pakkaus päätös samana päivänä...ja ne oli joskus kuukaus sit, eli melela mä ainaki sinuna soittelisin ja kyselisin päätöksen perään...

Mä sain rahapäätöksen. Neuvolassa mulle sanottiin että niillä päätöksillä voi kestää tosi kauankin.
Mutta toki kannattaa kysellä jos ei kohta ala mitään kuuluun. Eihän sulla MELELA ole kun enään muutama kuukausi laskettuunaikaan, olis varmasti kiva jo saada tietää.

Soittivat Kelalta tänään. Kuulemma ens viikolla tulee päätös äitiyspäivärahasta. Aattelin laskea kuitenki kaiken varalta tulot puolen vuoden ajalta et onko ne paremmat ku v.2008.

Eli, TODELLA hidasta toimintaa täällä Raahen Kelalla!!

Takaisin