Äitiysloma

Tuo miesflunssa on itsellekkin tuttu. Ja voi apua, jos miehellä ois synnytyksen aikoihin se, niin mä en kyllä paljoa sanoja säästelis tai säälisi. :D Ehkä siihen on tosiaan ihan looginen syy miksi me naiset synnytetään, kun osa miehistä tekee ns. Kuolemaa, jo silloin jos on flunssassa.. :wink
 
Täytyy sanoa että yllättävän hyvin tämä ensimmäinen lomaviikko on mennyt, vaikka välillä on kyllä kello mennyt aikamoisen hitaasti eteenpäin :D Mutta nyt on kaikki minivaatteet pesty ja silitetty, vieläkun saisi ne tuosta sohvalta nätisti kaappiin! Minulla aikaa ehkä välillä hidastaa se etten oikein enää pääse minnekkään kävelemään, heti alkaa supistamaan se jotenkin säteilee toiseen jalkaan, vaikka muuten supistus ei ole kipeä.. Kävin ystävän kanssa keskustassa lounaallakin yksi päivä ja suuri suunnitelma oli kierrellä sen jälkeen rauhassa kauppoja kun muut ihmiset on vielä töissä, kävelyvaikeuden takia kävin yhdessä kaupassa ja sen jälkeen äkkiä kotiin :D Jatkan siis nettishoppailua!
 
Amalialainen, Nettishoppailu on varmaan tässä vaiheessa se mieluisin muoto shoppailla. :wink Minulla meni myös äitiysloman alku niin ettei juurikaan mihinkään voinut lähteä kun aina vaan supisteli. Harmitti kyllä kun olisi ollut menoa ja tekemistä.
Sitten jossain kohin tuli muutamakin helpompi päivä jolloin nautin täysin rinnoin! :happy:
 
Tänään se sitten virallisesti alkoi, vielä yli kuukausi laskettuun aikaan. Pitää vissiin alkaa katsomaan jotain sarjaa alusta..
 
Takaisin
Top